Kvällsluft!

Passade bra att efter middagen gå ut en sväng, trots det var ganska sent. Det var verkligen behagligt ute, kyligt men ändå inte obehagligt kallt. Vid 19-tiden kom Ninnis farmor och farfar på besök från Tingsryd, farfar hade lite problem med sin dator - och ville provköra en bil han funderar på att köpa - och slog alltså två flugor i en smäll. Provkörde bilen hit och lämnade av datorn här, så händige Fredrik kan fixa den åt honom. Hur som helst, mys med besök! 
 


På bilderna har Ninni sina PoP överdragsbyxor som jag köpte väldigt billigt begagnat (tillsammans med jacka och fleeceställ), ni minns? De är verkligen perfekta, något stora men vi använder ju inte dom med fleece byxorna ännu så..



Besöket har nyss begett sig hemåt igen och Ninni har precis somnat. Fredrik sitter och kikar på Doobidoo, jag ska alldeles strax joina honom där i soffan.


Imorgon är det dags att leta tapet till hallen - spännande! :) Har även bokat tvättstugan, vilket är mindre spännande... :P 


Hoppas ni har en skön kväll allesammans!  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra

hej läste att du fått havandeskapspennig..hur mkt skrev du om din dag? och hur mkt bär du om dagarna? mvh sandra

2008-09-19 | 21:28:02
http://saandrras.blogg.se/
tessan

hej hej hoppas allt e bra med er. Lust o berätta för mej hur man lägger in videos från you tube i bloggen =)? kraam

2008-09-19 | 21:44:31
http://ericasmamma.blogg.se/
Pinepo

Det låter härligt med egen ingång och trädgård som ni kan utnyttja. Vi bor också i en tre så länge tills huset är färdigt. Vi bor med billigt och bra med tomt så det är skönt. skönt och slippa bo i staun med. Pierre och jag är överrens om pojknamn, men inte flicknamn. he he så vi får se hur det blir sen. Jag har ingen anning om vad det kommer bli heller. alla säger olika om min mage med så jag är helt off på den sidan. men vi längtar tills knodden tittar ut. Gick du över tiden med Ninni?

jag hoppas jag inte gör det. men det är ju inget man kan styra. tyvärr. Hoppas ni får en trevlig helg. ha det bra!!!

2008-09-20 | 00:16:11
http://pinepo.bloggagratis.se/
Jen

God morgon!

Förstod inte riktigt om "5 saker" bara var för mammor?

Men jag gjorde den ändå...jag är ju mamma till vovvarna :D



Hoppas denna dag blir lika bra

som gårdagen varkade va! :)

2008-09-20 | 07:50:38
http://pansky.blogg.se/
mamma russin

men så söt hon är din lilla tös... och måste säja att jag blir väldigt inspererad av att läsa i din blogg om allt du fixa och fejjar med... hoppas du inte blir sjuk nu.. kram från mig..

2008-09-20 | 20:17:46
http://enburkrussin.blogg.se/