Ingenting att berätta...?

Näe, jag har väl egentligen ingenting att berätta. Dagen har som sagt varit full med familjemys och en massa utebus.

Ninni luktade på blommorna...


.. och smaskade i sig krusbär som hon plockade från busken i trädgården...

Glad skit! :D


Var ute 2 timmar nu på kvällen också, underbart väder! Jag hade bara en kofta på mig och det var nästan så jag fick ta av mig den också... Härligt! När vi sedan gick in så var det dags för mig och Ninni att ta ett bad. Ninni var skitig som bara den.. hihi.. Men klart det ska synas att man varit ute och busat!



Såhär blev mina och Fredriks äppelknyten (joo, för Fredrik hjälpte minsann till han också!) Kanske inte så snygga, men mumsiga värre :) Och det är ju det som är huvudsaken... right?


Nu ligger både Ninni och Fredrik och nannar kudden. Fredrik ska ju som sagt jobba i natt, så han passar på att sova ett par timmar nu innan. Tycker inte alls om att sova själv när jag vet att han är ute och kör... men, det får väl gå nån gång ibland.

Jag ska kika klart på 2:a delen av "försvunna Madelenie" på tv4+ och sedan blir det "Lyxfällan" på tv3
- SEN, är det även dags att krypa ner i snarkofanen för min del också.. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Låter ju mys det där ju:) Hemmadag alla 3. :D



ÅÅå äppelknytena såg goda ut också:)



2008-09-25 | 21:12:25
http://dagarmedfia.blogg.se/
Evelina

Äppelknyt? Såg goda ut,har du nå specielt recept?? :)

2008-09-25 | 23:37:45
http://evelinalinnea.blogg.se/
Katarina

de ser jättegoda ut. Kul med lite hjälp ibland. Hardu nåt bra recept på dem?? Så gullig hon är.. vink

2008-09-26 | 08:46:50
http://ina73.blogg.se/