Förlåt!

Har varit dålig på att svara på era supergoa komentarer på sistone.. Stoooort förlåt! Jag uppskattar dom till tusen och det är SÅ kul varje gång jag loggar in och ser att ni varit inne och läst - och komenterat. Det är ju också det som sporrar en till att vilja blogga en massa, flera gånger per dag! Miljoner tack! :)

Ska sätta mig och svara på alla era komentarer i morgon, det är ett löfte!



Nu är Fredrik och hämtar sig en pizza och Ninni kollar på "Händige Manny" på PlayhouseDisney. Favoritkanalen. Eftersom jag verkligen inte känner för att äta något hoppar jag över att "slänga ut" 55 kr på en pizza som jag ändå inte kommer äta... känns fruktansvärt onödigt!

Har tagit mig ett långt, varmt bubbelbad tillsammans med Ninni - som nu är redo för sängen. Har bara sovit 20 min idag, då vi var "på stan" och nyss sa hon själv att hon ville "nanna"... Vår duktiga stora tjej!



Kvällen följs av den nya Disney Pixar filmen Wall-E. Får se hur mycket jag orkar se innan jag somnar. Mår som sagt inge vidare alltså... :(



Tapetseringen får bli gjord under morgondagen istället!


Nattinuffs!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kristina

Tips: Kommentar svavas med två e.

Kul blogg du har!

2008-09-20 | 20:26:16
Ida

aaaahhh! jag vill se wall-e! :D :P hoppas den var bra, och att du mår bättre snart!

2008-09-21 | 08:15:58
http://lifeisfordummies.blogg.se/
Pia

Vi skulle kolla på Wall.E igår men dottern tyckte inte om den så hon gick i säng o jag o C satt å såg nya S.A.T.C istället, DEN är däremot superduper bra!!!



Ha en härlig söndag!! / pia

2008-09-21 | 10:40:54
http://piiiiz.blogg.se/