Dax för lunch!

Ninni är som sagt på dagis och Fredrik på jobbet. Var ett par dagar sen man var "själv" hemma och det behövde jag verkligen. Har hunnit med massor! Vikt tvätt, målat luckorna för 2:a gången, plockat i ordning och pluggat.

Nu är det dax för lunch. Ska koka mig lite nudlar bara, enkelt och gott.


Kollade precis på en video på nätet där en kvinna blev igångsatt efter att ha gått över tiden 15 dagar.. Så, ett par (eller ja ganska många!) tårar har precis fällts. Återigen skyller jag på graviditetshormonerna :) Men åh, det måste vara det vackraste som finns!

Första ögonblicket där mamman möter sitt barn för allra första gången
.... ♥


Celine Dion - Miracle
*vacker



... en stund senare...


Fick nyss oväntat besök av min lillebror, som bänkade sig framför Xboxet ganska snabbt. Var det för spelet eller sin syster han kom hit, tro? Hihi. Inte gör det mig nåt - tvärtom. Skoj när han kommer o hälsar på, vilket inte är allt för ofta.


Min mamma ringde också och snart kommer hon me hit. Vi ska fortsätta rensa på baksidan, ni minns kanske inlägget jag skrev för ett tag sen... ? Rena rama nässelhögen av ogräs och annat som ska bort. Kommer bli kanon! :)


Nehepps, lunch va det ju!

Kram hoj!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Hur orkar du allt? :) Du måste vara otrolig:)

Hoppas allt är bra idag!

2008-09-17 | 14:38:31
http://missyngve.blogg.se/
Agnieszka

Skönt att få så mkt gjort idag. Själv så har jag varit på utbildnind idag med facket. Och det känns ju inte mänskligt att behöva gå upp 06.15 på morgonen kan jag ju säga=)

Har hållt igång till 4 då vi fick sluta och sen hämtade jag Nova och vi åkte hem och gjorde varm oboy då det är svinigt kallt ute....

Hoppas ni får en bra kväll!

kramar

2008-09-17 | 16:54:29
http://agnieszka.blogg.se/
Evelina

Åh vilken fin låt!!, aldrig hört den tidigare! Man ryser ju;) Ha en bra kväll!

2008-09-17 | 18:18:01
http://evelinalinnea.blogg.se/
Jonna

Näe det e ingen höjdare, men nu mår jag bra. Det är ju bara tillfälligt som tur väl e, så man slipper lida av det varje dag!



Hoppas ni haft en mysig dag =)

2008-09-17 | 18:21:00
http://jonnaa.blogg.se/
Caroline

Men OJ, vart hittade de alla dessa sömninga små små SMÅ bebisar som är så fruktansvärt medgörliga...och ärligt talat.. jag vet i fåglarna om jag lånat ut mina guldklimpar för att fotograferas på det sättet.. väldigt vackert resultat men man ser liksom vart det kommer ifrån... andra sidan Atlanten...det är nog bara där man låter sina barn fotograferas i en påse (livmoder) eller innanför en annan kvinnas klänning...



Men shit vad du hinner med mycket.. jag står och stampar på samma ställe...hinner ingenting...

2008-09-17 | 19:43:01
http://jcav.wordpress.com
SagoElin

Du är så duktig gumman! Jag förtår verkligen inte hur du hinner/orkar/vill/får motivation till allt. Jag är glad om jag orkar duscha och äta typ.. suckar lite

Och vilken vacker, vacker låt. Nu var jag faktiskt tvungen att gråta en skvätt.. jag antar att jag fortfarande är ganska hormonell..ler lite Hoppas du får sova så gott! Stora kramen!

2008-09-17 | 22:46:17
http://sagoelin.blogg.se/