Bilder tagna med nya mobilen!


Ninni och jag såg en regnbåge innifrån bilen, när vi var på väg in till stan....


Är som ni förstår hemma från mitt lilla kvällsnöje nu. Åh va mys det var att komma hemifrån själv för en liten stund, inte varje dag minsann. Pixiekids har mycket fint och visst fick man världens ångest när man var där inne.. Vad skulle man handla? Efter mycket velande fram och tillbaka bestämde jag mig tillslut;


Det blev en urfin klänning till Ninni, med söt magficka fram...

... och en matchande body till bäsebusen i magen! :) Båda är av märket Villervalla.

Dessa var överkomliga i pris och inkl rabatten vi fick, blev det nästan billigt. Försöker jag intala mig själv i alla fall... :P



Har inte hunnit känna och klämma riktigt ordentligt på min nya mobil ännu, men jag återkommer när jag fått en känsla för den. Bilderna blev ju jättefina i alla fall! (alla bilder ovan är tagna med mobilen, kläderna i ett dunkelt vardagsrum...)


Nu blir det lite TV:tittande! 

Hoj Hoj 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Vilka fina kläder! Och bilderna blev jätefina!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

kram

2008-09-30 | 20:31:01
http://agnieszka.blogg.se/
Line

ÅÅ vad glad jag blev när du skrev det. Vi får hoppas att de fortfarande bjuder på glass då. hi hi. Jätte fina kläder. Jag är helt galen i färgen grönt. lär blir många bebiskläder i grönt för oss. he he och rummet till bebisen i vårt nya hus sen blir också in någon härlig grön nyans. Hoppas du mår bra och att trycket inte är för hårt. Jag har ju inget att jämför med, men jag tycker det är jobbigt till och från när det trycker.

kram kram

2008-09-30 | 21:14:44
http://pinepo.bloggagratis.se/
Ebba's mamma (Angelica)

Hej, såå fina kläder, jag köpte också en kläning till Ebba från Villervalla idag (mitt första plagg från dom) Och bilderna ser ju kanon ut.

Synd att det inte blev nån fotografering idag, hoppas dom kommer snart. Ebba ska inte ta fören om en månad. Kram på er...

2008-09-30 | 22:25:12
http://mideco.blogg.se/
SagoElin

Åh, mysbild med regnbågen! :)

Sött med matchande kläder.. vill jag med ha.. Om/När det nu kanske kan tänkas bli aktuellt :) Sov sött!

2008-10-01 | 00:21:27
http://sagoelin.blogg.se/
Smulan

Hej! Jag tänkte höra lite om vad du tycker om den nya mobilen du köpt, jag ska också köpa en ny nu i dagarna och jag velar mellan den du köpte och sonyericssons "cybershot" oxå med 5 megapixlar.. har hört att den du köpt upplevs som "plastig" tycker du det? Jag blir jätteglad för en recension av dig :D



Ha en toppendag!

2008-10-01 | 10:42:49
mamma russin

jättefina kläder.. gillade den söta klänningen massor.. stina har en så fin bodysuit från villervalla.. dom är så mjuka och goa..:) kram på er..

2008-10-01 | 18:41:28
http://enburkrussin.blogg.se/