Nu har vi nattat våra fina ungar!

Ninni går fortfarande självmant och lägger sig, duktiga tjejen. Ligger och filurar med Tiger, Nalle & Hamster en stund, innan hon slutligen somnar.. Inget skrik, inget gnäll & inget "buffande"... Underbart & jag känner mig SÅ lyckligt lottad!

Busfian blundar för "blixten"... är ganska mörkt i hennes rum när jag tar kortet :)

Jag frågade om hon inte skulle ge djuren en kram - och givetvis fick dom det.. Världens största kram var det också! :)

... och lillkillen ligger och nannar hos oss i soffan för en gångs skull. Mysigt värre! :)


Nu blir det lite tv tittande, sen duschen o sen är det läggdags även för oss. Man blir minsann trött av att vara 2 - barns mamma & pappa :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


SagoElin

Gaaah! Man vill ju bara komma och gosa sönder dom.. Eller ja, inte gosa sönder.. men kanske bara tugga lite på dom. haha!! Goosungar!! :)



Det är ok med oss.. Lite saker som strular.. men det är väl standard?! Sannisen mår iaf bra och det är det viktigaste!! Har gett henne katrinplommon för magen nu ett par dagar.. Det gillade hon minsann..Sötungen.. Mycket bättre än den hemska gröten jag försöker lura i henne :)



Hur trivs Ninni med storasyster rollen? Ingen svartsjuka alls?

kramar

2008-11-06 | 22:32:06
http://sagoelin.blogg.se/
mamma russin

vad skönt det är när barnen somnar utan bråk och gråt... både för mammor och pappor men framförallt för barnen..:) mina kids har också jämt somnat själva.. visst kommer det perioder med lite strul med man ska ju vet om att man har barn också..haha.. vår bvc sköterskar brukar säja till mig.. ni vet ju inte hur det är att ha bebis i huset.. hon menar att stina är så snäll... :)

hoppas ni mår bra, det verkar ni att göra iaf..:)

kramis och sössa gott du också sedan..

kram

2008-11-06 | 23:23:09
http://enburkrussin.blogg.se/
Cissi

Sötingar. Jo trött är bara förnamnet tycker jag. Men samtidigt underbart!

2008-11-07 | 07:00:19
http://cissislife.blogspot.com