Morgonmys & vägdag :)




Natten har varit betydligt bättre än gårdagens. Neo har visseligen vaknat ett par gånger mer, utöver "det vanliga", men han har somnat om igen så fort jag varit uppe och gett honom nappen - som han tappat.... Härligt!


Sitter uppe med Ninni, som vaknade o5.o6. Jäkla unge.
Hur kan man vara så pigg då?? :)

Men det var bara till att kånka upp sig ur sängen och inta liggläge i soffan, framför barnprogrammen, istället.


Nu ska jag strax duka fram frukost och sen ska vi göra oss i ordning för att promenera bort till dagis, Ninni ska nämligen dit och busa av sig idag. och efter det ska jag och Neo fortsätta promenixa en sväng. Allt för att öka förbränningen! :)



Vägdag idag, kör på tisdagar. Nu är det 2 veckor och 1 dag sen jag började äta efter GI. Inte helt fullt ut eftersom jag ammar - och då behöver lite kolhydrater - men har ändå lagt om min kost mycket efter det.. Så, vad visade vågen då?

- 1, 5 kg.

Är jag helt nöjd med. Absolut. Fuskade ju i mig en smarrig pepparkaks toffee från aromboden och en halv lussebulle slank också ner bara här om dagen såå... Jo, men jag är nöjd :) Hoppas nu man lyckas hålla sig ifrån resten av alla godsaker man bjuds på såhär i juletider bara.. *mammakilon, Go Away! :)



Nehepps, familjen väntar på frulle
- see ya! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Ohh vad du är duktig, hoppas jag klarar mig utan allt det goda när jag fått liten sen...... kramar

2008-11-18 | 07:45:13
http://agnieszka.blogg.se/
Ida

Vad duktig du är som kan hålla dig ifrån alla godsaker!! applåderar



Absolut ska vi ses nån dag tycker jag..!! Hade varit roligt!! Bara hojta till närni kan..



Kram



2008-11-18 | 11:12:19
http://emelieozander.blogg.se/
Ingela

Vilken sötnos Neo är! Grattis till viktminskningen! Jag kämpar på med vikten jag med. :-)



Kram

2008-11-18 | 16:13:02
http://alskadeida.blogspot.com
rebecka.

Hejhej. Du har också en fin blogg, snygg design. :)

har du gjort den själv?

2008-11-20 | 14:24:10
http://www.minmoa.se