Mamma-razzi! :D

Morgonen började med Pippi (vad annars??) och .... banan! Ninni var fast besluten om att det var banan som gällde, o5.24 på morgonen, så mamma gav med sig. Skalade en banan, tog fram den guldiga puffen, satte i Pippi-dvd:n i Xboxet och stoppade om stumpan med filten... Sen satt vi där. En nöjd, morgonpigg Ninni och en i inte alls så morgonpigg mamma, tittade på Pippi och mumsade banan....






* älskar min Pippi-galna lilla tjej



Nu är Fredrik och Ninni ute och busar. Eller ja, Ninni busar och Fredrik och vår granne håller på att bygga ett förråd på tomten. Neo ligger och sover och jag ska alldeles strax ringa några samtal till viktiga distanser :)

Annars blir det nog en väldigt lugn dag idag. Natten har varit sådär så jag är trött och vädret är tråkigt. Känner inte för nånting annat än att bara mysa inomhus idag. Faktiskt. Men, vi måste ändå ge oss ut en liten sväng i alla fall.. Kylen ekar så det blir ett besök på affären lite senare..  



Eventuellt kommer det upp en till TÄVLING under dagen, så alla ni som har barn - håll utkik! :)


Sålänge får ni inte glömma den redan pågående KALAS TÄVLINGEN! :)

hejja hejja
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Toni

Tack, vännen! Ja, det där med jobb är inte helt lätt. Men idag får man ju tyvärr ta det som erbjuds, mycket tack vare allt "jobbhets" som vi omges av. Ha det gött, jag kikar in igen under dagen:)

2008-11-10 | 12:13:15
http://lappalainenonline.blogg.se/
Anette

Idag är det rätt lugnt faktiskt, börjar plugga from. idag, hade förberett mig på en skoldag, men icke! Det blir imorn! :-)

Så de blir lite hemma fix o pill, en dusch och sen ska lillkillen hämtas från dagis! =)

2008-11-10 | 13:56:41
http://t0ka.blogg.se/
Anna

jag mår faktiskt väldigt bra nu. mådde illa mellan vecka 6-13 ungefär men sen har det bara blivit bättre och nu mår jag bra nästan varje dag :)

kul att du kommer läsa min blogg hihi.

har inte läst din blogg så jättelänge, hittade dig precis innan neo föddes. han är så himla lite och söt. och ninni är också söt såklart ;p

kram

2008-11-10 | 14:07:05
http://rainbowarrior.blogg.se/
Sanna

Vad mysigt !



Nepp jag slapp inte, har feber o ont i hela kroppen:-(

2008-11-10 | 14:25:03
http://lyckborg.com