God morgon! :)

Morrn morrn.

Usch. idag är jag trött. Bamsetrött! Neo sov bra fram till klockan o3.oo. Då fick han mat och ny blöja och man trodde han skulle somna om - nöjd och belåten. Men ikke!

Kom inte alls till ro... trots alla mina tappra försök. Vid 05.50 vaknade Ninni och jag gav upp. Ingen mer sömn här inte, trodde jag. Men tror ni inte Neo somnar!! Bra tajmat, eller inte. Suck. Aja...


Har i alla fall fixat i ordning Ninni, som kollar på Dora (.. som precis tog slut, läs; Svampbob) :D Till frukost bojkottade hon smörgåsen och åt endast lite yoghurt. Får nog ge henne en banan sen innan dagis..

Själv har jag inte ätit ännu. Det sägs ju att det bästa är att börja dagen med en promenad, på fastande mage, så det är precis det jag ska göra - då jag lämnar Ninni på dagis.


Igår kväll var jag förresten ute och gick i rask takt, med musik i öronen, i 50 minuter - de ni! Inte illa för att vara mig.. Och vet ni vad? Jag blev helt lycklig inombords! Fråga mig inte varför.. men åh vad glad jag blev! Kanske var det den lilla "ensamtiden med mig själv", som gjorde det? Var nämligen ute och gick ensam. Ingen kompis, ingen barnvagn, ingen!

Så igår så bestämde jag mig för att göra så, några gånger i veckan. Ut och gå i ca en timme.. Underbart! :) Upp till bevis bara.... :D



Så, dagis väntar och sen är det dags för frulle... magen kurrar redan nu, men jag håller ut! Fredrik jobbar natt denna veckan och kommer väl hem snart, för att krypa ner i sängen.. Fusk. ;)

Jag skulle iofs kunna joina honom när Neo somnat och vi kommit hem från dagislämningen, men jag har ju en massa andra saker och stå i. Har minsann inte tid och gå och lägga mig! :P


Hörs sen mina vänner!

Liten Ninni badar i vasken. Stor pappa "suger fast" djur på Ninni.. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Toni

Vilken härlig bid;)

2008-11-26 | 12:16:55
http://lappalainenonline.blogg.se/