Full rulle! :)

Har varit full rulle hela dagen idag, därav den dåliga uppdateringen.

I förmiddags kom en av mina bästa tjejkompisar hit och hälsade på. Jag har inte sett henne på evigheter och det var verkligen SÅ skoj att snacka lite skit och ta igen allt man missat - vilket var en hel del ju! :)

Vid 13-tiden brummade hon vidare eftersom hon skulle jobba, men vi bestämde att vi snart skulle ses igen... nu när hon flyttat "hem" igen. Jättekul!


Hon är en av ganska få kompisar som finns kvar även nu, efter man fått barn - och hon förstår mig lika bra fortfarande. Är det så att jag inte kan ses nån gång, trots vi bestämt, så är det minsann inga sura miner där inte! Hon förstår. Och fasten jag tackat nej till säkerligen 70 % av alla hennes inbjudningar till "fester" och "kalas" - så blir jag fortfarande bjuden, varenda gång! Det betyder mycket, säkert mycket mer än vad hon tror....


Steph & Jag



Ja tänk, jag har varit megablond - i min ungdom :D



Shit alltså! hihi skoj o kolla på gamla bilder :)



Efter besöket rullade dagen bara på i en farlig fart. Dop-inbjudningarna är helt klara och färdiga för att postas och jag valde ut en passande gren av vår Trollhassel som jag sedan tog in för torkning, har nämligen ett till "pyssel" på G.. som jag tror kan bli riktigt nice! Bildbevis kommer framöver, om det blir bra villsäga :)



Minns ni att Ninnis PoP overall så retfullt blivit för liten? Jag har lagt ut den på Tradera och buden rullar in, känns skönt att man inte går med förlust i alla fall. Overallen är ju i toppskick!

Har också ägnat ett par dagar med att leta efter en ny overall till Ninni, och idag - äntligen - så hittade jag en. Preciiiis en sån jag ville ha till henne! Så förhoppningsvis köper jag den imorrn... då bild också kommer.. :)



Fredrik ska jobba natt i natt och har redan gått och lagt sig. Jag hatar när han jobbar natt, speciellt nu när det börjar bli halt ute på vägarna... Tur han i alla fall kör lastbil. Ökar ju chanserna lite att överleva vid en eventuell krock/avsladdning.. *hemska tanke* Men, samtidigt trivs han med nattkörningen och det ger ju lite mer cash - så, det får väl gå nångång i bland....


I morgon ska Ninni till dagis vid 9.oo och 9.1o ska jag träffa nån jag "bokat tid hos". Vill inte berätta så mycket mer just nu, men det kommer nog framöver... Måste se hur allt känns o så först.. Smått nervös, men ska samtidigt bli skönt..


Hörs i morgon!! :)



O hörrni - Glöm inte anmäla er till mina TÄVLINGAR, inte så länge kvar tills de går ut nu ju... Spännande!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Visst är det väl skönt med såna vänner...Önskar jag hade några såna kvar men tyvärr :-(

2008-11-25 | 06:50:53
http://cissislife.blogspot.com
Agnieszka

Ohh vad jag är nyfiken på det här hemliga mötet du ska på...=) Ja visst är det underbart med sånna kompisar som faktiskt finns kvar trots att man fått barn och så!

kramar

2008-11-25 | 07:25:07
http://agnieszka.blogg.se/
Toni

Hej! Det var ett tag sen jag läste din blogg, haft fullt upp, du vet livet, men nu är jag tillbaka och din blogg gör ingen besviken, som vanligt! Lev gott //Toni

2008-11-25 | 11:39:02
http://lappalainenonline.blogg.se/
Johanna

Du och Ninni är verkligen jätte lika:)

2008-11-25 | 12:41:26
http://missyngve.blogg.se/
SagoElin

Menåååh, vad du är fin gumman!! kramar

2008-11-26 | 00:22:11
http://sagoelin.blogg.se/