Besök & bus i lekparken!

Trots våran förkylning vågade sig en gammal barndomskompis hit, med sin son Allan, och efter en massa bus inomhus begav vi oss ut i lekparken som ligger precis här intill. Barnen busade en massa, gungade och åkte rutchkana, så dom blev helt slut.

Efter buset i parken gick vi bort till köpcentrumet Amiralen och köpte korv. Eller ja, jag köpte korv till Ninni. Allan hade redan somnat, helt utslagen, i sin vagn. var inne på Lindex en sväng och letade mössa & vantar till mig, men hittade inga som föll mig i smaken. Måste köpa det snart, fryser ju ihjäl vissa dagar man är ute.. *brr

Hittade i alla fall "tossor" i fleece som jag köpte till Neo, så han ska slippa frysa om sina små fossingar. Nu är det ju som sagt riktigt kallt ute, till och från...

Efter den lilla shoppingrundan gick Allan och hans mamma till bussen för att åka hem, och jag, Ninni & Neo promenerade också hemåt. Sjöng lite sånger på vägen hem, för att hålla Ninni vaken. Videouppdate på det kommer lite senare - youtube segar sig i vanlig ordning...



Träffade för övrigt en kompis från gymnasiet på Amiralen, som visade sig vara gravid. Gud så kul och vad glad jag blev för hennes skull! Om en månad, lite drygt, var det dax. Vi väntar med spänning :)


Tänka sig att jag också lyckas fångas på bild ibland :P


Avslutar lite fint med en bild på vår älskade lilla Neo, som numera väger 4590 g och är 54,5 cm lång - DE NI! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


SagoElin

Hahaha. Om jag skall vara ärlig tänkte jag först: Vem fasen är det? .. Men så läste jag ^^ Kom på det nu att jag faktiskt aldrig sett en riktig ansiktsbild på dig faktiskt! :) Det var skoj!! Himla söt var du med ;) Massa kramar!

2008-11-21 | 18:58:38
http://sagoelin.blogg.se/
sara

Åh vilka härliga kort! =D Sicka sötisar!!

2008-11-22 | 11:43:33
http://sarahphoto.blogg.se/