Sommar!

Sådär. Nu har vi hämtat hem Fredrik från sitt jobb och det är strax dags att börja med maten.. Har inte ens bestämt vad det blir för mat idag... den eviga frågan, inte sant?

Blir i alla fall bara något enkelt. Ikväll vid 19.3o ska jag nämligen iväg och grilla med mina jobbarkompisar, på en strand inte så långt här ifrån. Ska bli supermys och vädret är ju verkligen på topp! Hääärligt..

Är sista gången vi kan umgås allihop, eftersom det är en som slutar snart, en är sjukskriven och en ska "sänka sig i timmar"... sen är det ju jag då, som snart (snart och snart.. men aja..) går på mammaledighet... Så, det ska verkligen bli skoj och jag ska njuta av kvällen, som hålls alkoholfri för min del (såklart!) och det lär bli en tidig kväll trots allt...

Känns som om jag har för mycket att stå i, än att ligga hemma och vara trötter :D * It`s not worth it!


Har ni lika fint väder som oss? Gosh, jag är helt chockad. Varmt och skönt - riiktigt sommarväder!


* Ninni bad-tjej förra sommaren


* mamma & Ninnimys
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)