Levande Zombie?

Så känner jag mig just nu. En för jäklig dag på jobbet, en massa letande efter trädgårdsmöbler, handling av matvaror, agerat kock, målat vitrin dörr och packat en himla massa är förklaringen till Zombie-känslan...


Så, nu ska jag ta en snabb dusch och sen är det sängen som gäller.. Lär somna innan huvudet ens landar på kudden!

Fredrik jobbar natt och i morgon vid o7.3o ska stumpan till dagis och vi ska till nya lägenheten, som vi förresten fick nycklar till idag! :D

Golvsliparen som ska slipa och "typ vitlasera" vårt golv där kommer i morgon och vi ska öppna upp till honom, samt tömma bilen som än en gång är full lastad med massa saker...

Sen är det bums till jobbet för min del och Fredrik ska hem och sova.


Så, så ser planerna ut. Ni får ursäkta den ganska dåliga uppdateringen, men det kommer ju bli en massa sen när flytten är avklarad. Lovar! :)


Kramis o tack för alla söta komentarer (svarar när jag får lite tid över, i morgon eller såå.. )

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


smula

2008-07-29 | 01:18:09
smula

jodå... promenaden var myyycket uppskattad! numera har vi en gnyende Vit vid dörren allt som oftast ;)



ha de fint o lycka till me renoveringen!

2008-07-29 | 01:20:09
http://smula.blogg.se/
Susan

Men åh, kul att ni har fått nycklarna nu. Dax att örja fixa och dona...kul.

2008-07-29 | 06:14:42
http://eliottsmamma.blogg.se/