Kalmar!

Det blir en tur till Kalmar idag. Faktiskt. Jätteroligt med en liten utflykt!
Förhoppningsvis följer H med, hoppas! :)


Ska kika lite i Kalmar stad, hämta soffbordet jag nämnde i inlägget under och kanske blir det en sväng på IKEA också, när vi ändå är där lixom.. :) Får se hur mycket min foglossning orkar med. Får ganska ont bara jag gått en liten stund, och senare på kvällen blir det en tvärsmäll som infinner sig.. Inge skoj alls, men gud vad det kommer vara värt det så fort jag får snusa lite på vår bäsebusLängtar!

Hoppas det fina vädret håller i sig, kanske det tom blir en fika på nån mysig uteservering. Det är man inte bortskämd med... 



Ha en skön dag allaihop så hörs vi säkert i eftermiddag! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Catrin

Låter som en underbar dag Lina:D

2008-07-22 | 07:48:46
Ulrika

Ha det superbra idag, roligt med utflykt. :)

Sköt om dig. Kram

2008-07-22 | 11:04:40
http://mittmirakel.blogg.se/