Griffeltavla - före & efter :)

Nu har jag målat om griffeltavlan jag berättade om och här är resultatet :

Före: ljusgrönaktig


Efter: Antikvit


Jag blev supernöjd med resultatet, vad tycker ni? Bättre eller sämre?
- har fortfarande lite färg att rensa i kanterna, i knoow..

Vet inte varför själva "griffeltavlan" ser så "skitig ut".. antar det är blixten som gör det, för live är den svart som kol :)


Jag var inne på Hemtex i morse - 50 % på allt i buktiken. Har dom inte alltid REA? Tycker minsann det är lite märkligt.. Hur som helst så fastnade jag för ett par kuddar för 49 :- efter avdragen rabatt. Jag köpte 4 stycken. Dessa ska antingen få pryda vår svarta skinsoffa eller vår säng i det nya boendet... just nu lutar det åt att de hamnar ovanpå sängöverkastet...



Jag funderar på att trycka/måla stjärnor på kuddarna... Vad tror ni om det ?
Snyggt med svarta stjärnor till den svarta skinsoffan, inte sant?

Nehepp nu ska jag packa vår lilla röda resväska, lite ombyten, blöjor, neccesär osv ska slinka ner där i. Kommer förhoppningsvis hinna uppdatera en gång till innan vi packar in oss i brummen och racar mot Helsingborg! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


emelie

fin tavlan blev! tycker att du ska ha stjärnor på kuddarna! hoppas ni får kul på semestern!

2008-07-04 | 13:41:59
Angelica

Allting va jättefint och coolt! :)

Kram.

2008-07-04 | 13:42:46
http://angos.blogg.se/
SagoElin

Den blev jättefin griffeltavlan!! Så kul med pyssel! Man borde onekligen ha mycket mer både tid och framför allt pengar! suckar lite

Och när du säger trycka på kuddar.. vart köper man sånt och hur gör man? (ja, jag är nybörjare men vill lära mig!!) :)

Ha det så jätteunderbart i helgen flickan!

Helgkram!

2008-07-04 | 23:47:11
http://sagoelin.blogg.se/
Cecilia

Jo, de har alltid rea!!!!



Man kan ju undra om rea priserna är deras riktiga priser o de så kallade orinaripriserna är skyhöga....

2008-07-05 | 13:35:08
http://skogscilla.blogg.se/
Cecilia

Jo, de har alltid rea... man kan undra om rea priser är de ordinare priset egentligen... ha det bra!!!

2008-07-05 | 13:37:50
http://skogscilla.blogg.se/