En ny dag..

... som ser ut att bli lika kokande varmt som de senaste dagarna.. Skönt - för er som kan ligga och sola & bada. Mindre skönt för oss som "tvingas" klä på oss svettiga arbetskläder och springa rundor på jobbet..

Förhoppningsvis lyckas jag få ledigt i morgon, men inte för att sola då.. För att hinna med allt som det innebär med att flytta.. Känns som det är 1000 saker kvar, och det är det säkert med..

Ska som sagt till nya lägenheten vid 8.oo och släppa in golvsliparen. Tror golvet där inne kommer bli fint! Enorm skillnad kommer det göra med lite vitt pigment...

Ska knäppa några kort så ni får se "före - och efterbilder". Kanske knäpper lite fler bilder, får se. Kanske roligare att få se allt när det är möblerat och klart...? Kala väggar kanske inte är nån höjdare att kika på direkt... hehe....



Ha en skön dag allesammans så hörs vi förhoppningsvis lite senare?!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

God morgon hoppas du får en bra dag, trots jobb!

2008-07-29 | 08:15:55
http://cissislife.blogspot.com
Susann Lyckborg

Inget kul att jobba när det är så varmt som nu !

hoppas att dagen går fort !



kan inte ni som läser här gå in på min blogg o svara på en fråga ?

snälla :-)

2008-07-29 | 08:37:40
http://lyckborg.com
jenny

tack för din fina kommentar inne hos mig:)



här hos mig i norr skiner solen men har inte varit ute än faktiskt:) fastnade vid datorn som vanligt;)



Svar: kombinationen har jag gjort själv. vaserna och klockan kommer från cult design. målade några träbitar svarta och satt bakom.och så gjorde jag en griffeltavla att kunna skriva meddelanden på:) Finns fler bilder på den inne på kategorin pyssel.



ha det gott/jenny

2008-07-29 | 13:11:45
http://jennyshus.webblogg.se/