Dagen

Trots jobb till 16.30 idag så har dagen varit ganska bra. Morgonen var hektisk och eftersom vi inte fick igång datorn på kontoret (pga strömavbrottet igår!)  och därav inte kunde registrera kassorna, så fick vi öppna en timme senare än vanligt. Men sen knallade dagen på.. Var sjukt mycket att göra så tiden gick fort... 

När jag kom hem så förflyttade vi oss ut i trädgården, hela familjen. Ninni fick bada i sin pool (som hon inte aaaalls hade badat i under dagen *ironi*.. Hela 4 timmar hade hon plaskat i den, till och från, med pappa.. Mys, som jag missade!) 

Pappa F hade satt rutchkanan ner i poolen och det var ju dödskul! 
Sssccchhhwiiisch, ner i plurret *plask* 

"koka kaffe" i spaden är också en av stumpans favoriter :)


Medan jag och Ninni var vid poolen passade Fredrik på att tvätta vår racer, som blev så tjusig såå. Han passade också på att tvätta min pappas bil, som stog på parkeringen - eftersom han lägger golvet i vår hall *bildbevis kommer framöver*

På tal om "vår hall", så är den ju inte "vår" så länge till. Vi trodde vi skulle fått nycklarna till nya lägenheten redan i fredags, men eftersom ett missförstånd hade uppstått så får vi helt enkelt hålla oss till att flytta i månadsskiftet - dvs på torsdag.

Bara ett par dagar kvar.. *längtar!




När jag kom hem från jobbet stog dessa underbart fina blommorna på köksbordet. Vad kom dom ifrån?

- Jooo, dom hade min älskade snusmumrik köpt till mig!

Älskar dig Fredrik ♥


* taget på mina små älsklingar i Egypten, med mobilkamera..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fina Matildas mamma

Strömavbrott? Det tror jag inte vi hade i stan, hade väl märkts på klockradion antar jag. Matilda är tre månader. Har det blivit något bad för dig också eller är det bara Ninni som badar?

Cissi

Åh det där dåg härligt ut. Hon verkar gilla att plaska runt! hihi...

2008-07-27 | 22:32:59
http://cissislife.blogspot.com
Susan

Men skoj med rutschkanan ner i pollen=)



Åh, fiiina blommor. Kul med oväntade överraskningar.



Ha en bra dag.

2008-07-28 | 07:12:25
http://eliottsmamma.blogg.se/
Fia



Vilka härliga bilder!



Hur gammal var Ninni när ni var i Egypten? Hihi hon ser superliten ut, men så söt :).

2008-07-29 | 12:36:26
http://fiansess.blogg.se/