Åh, längtar tills i morgon! :)

I morgon får vi alltså nycklarna till nya lägenheten - Äntligen! :D

Och i morgon avgörs också TÄVLINGEN om en helårsprenumeration på Kaffe / Te, vääldigt spännande! Kul att så många ville vara med..! Har du inte anmält dig ännu? Gör det NU. Sista chansen...

Kommer komma fler erbjudanden och tävlingar från www.aromboden.se framöver, så håll ögonen öppna vetja.. hihi..

Dagen flyter på i vanlig ordning. Ska forsätta det eviga packandet... I morse var vi och "dumpade av" en hel bil full till i förrådet på det nya stället, med saker.. innan jag körde vidare in till stan för att lämna Fredrik på jobbet..

.. gud vad grejer man har, nu när man tänker efter, packar och kånkar. Tur vi har vår älskade, ganska nyinköpta, kombi. Är SÅ nöjd! Och vilket utrymme sen! :)

Nästa helg siktar vi in oss på att vara helt klara med flytten och städningen, och kan börja koncentrera oss på att inreda vårt nya place. Ska bli SÅ skoj. Givetvis får ni hänga med här på bloggen...

Hjälp mig gärna redan nu, med tips, smarta lösningar, inredningsbutiker på nätet osv. Älskar att kika runt och bli inspirerad! :)

Slänger in två bilder på vår bustjej, bara för att hon är världens goaste
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

ÅÅåå gud så spännande :)

Vill jag m:D Kul med nytt ju:)

2008-07-24 | 09:57:03
http://dagarmedfia.blogg.se/
Ida

Kombibilar kan man packa mycket roligt i :D Hoppas flytten går bra. Söta bilder på Ninni! :)

2008-07-24 | 11:58:01
http://lifeisfordummies.blogg.se/
Frida

Hej hej!

TAck för de fina orden =)

Du har själv också en jättefin blogg!!

Jag är beräknad till 3 Otober,så "bara" 10 veckor kvar nu då =)



Kram!

2008-07-24 | 12:12:16
http://phridan.blogg.se/
Annah

gick inte att kommentera nya inlägget så gör det här istället:



Hej :)

Jag är "bara" i vecka 18 ännu, så du ligger nån vecka före mej. Ja det är jättemysigt med alla inköp och planeringar.



Vi har tittat på samma tapeter ser jag med :)

Jag är sugen på den sista, men undrar om stjärnorna är mörkblå eller svarta? Skulle vilja veta vad den stjärnserien finns i mer för färger än på deras sida. Grå som du pratar om låter superfint :)



Ha en bra dag!

2008-07-24 | 16:51:25
http://carpeannah.blogg.se/