Vajsing på tråden!

Tydligen så var det som jag trodde, Blogg.se som hade nån vajsing på tråden under gårdagen (och lite av morgonen idag..)  Tur det, så det inte var min blogg som börjat strula. Minns ni när den "försvann" tillsammans med blogg.se:s plattformsbyte? Panik!

Så jäkla synd att jag inte hade gjort en backup. Hade ju bloggat en massa om graviditeten med Ninni, när hon var liten osv. Men allt försvann! Tur i alla fall Blogg.se kunde hjälpa mig att få tillbaka "Ninninusens" iaf. Så mina "gamla" läsare iaf hade en chans o "hitta" mig igen... Så, jag får nog ändå vara tacksam...



I alla fall. Var på VC igår ändå - fast smärtan i ryggen nästan gått över helt - och "doktorn" undersökte och ställde massa frågor. Han kom fram till att han trodde det var "stressrelaterat" och att det troligtvis skulle försvinna av sig själv. Fick ändå några piller utskrivet (som jag inte hämtat ut ännu iofs) och rådet att "besöka en sjukgymnast/massör", eftersom ryggen var stel. 

Mäh. Vet han hur dyrt det är att gå till en sån eller? Så. Jag avvaktar och ser. Känns betydligt bättre idag, än om det inte är helt bra.. 


Fredrik jobbade natt i natt så nu ligger han och Neo och sover. Ninni sitter i soffan och kikar på Pippi

Stumpan hostade så hon kräktes igårkväll också, så jag har lånat grannens tid i tvättstugan en stund. Pallar inte kräklukten och grannen hade inte börjat tvätta så... Nu ligger sängkläderna och slungas runt i torktumlaren, sen är det klart. Skönt. 

I övrigt är Ninni pigg som bara den och jag funderar på om vi inte skulle ta och hitta på något idag, bara jag och hon. Fredrik kan ju "vara hemma" med Neo, dom sover ju som stockar båda två.. så det går ju ingen nöd på dom direkt :) 


Frågan är bara vad man ska hitta på för något? Leklandet? Kanske en tur in till stan, lekparken & en fika. Eller varför inte en sväng till Biblioteket kanske? Har inte varit där på år och dar.... ! Fast, Ninni har inte alls tålamod och ligga/sitta o läsa bok ännu, så det kanske hon inte uppskattar.. Får fundera vidare.....


* vår fina lillkille



Nehepp nu ska jag surfa runt o leta upp nån rolig grej jag kan ge lillebror i julklapp. Förslag, nån?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annika, Emma & Kajsa

Jag har varit hos en kiropaktor för att "foglossningen" vägrade ge med sig. Det kostade 500:- per gång.. Inget kul o lägga pengar på d, men vad gör man. Kram

2008-12-03 | 10:00:52
http://mammaanka.blogspot.com
Pia - mamma med mera

Hej! Du är UTMANAD i min blogg :-D

2008-12-03 | 13:23:22
http://pia.sakerochting.se