Tjuvstart!



Fick hem två paket och en bok, som visade sig komma från underbara Madeleine och  www.lillabarnkammaren.se idag. Så jag fattade beslutet om att barnen skulle få tjuvstarta, mycket för att jag också var SÅ nyfiken på vad som fanns i paketen.. hihi.

Ett supersött pussel till Ninni, av märket Jabadabado, och en dötuff leksak som piper då man klämmer på den, till Neo. 

Boken "säkra svar om sömn och mat, den lilla magens behov", kommer lusläsas på kvällarna innan läggdax.. :)


Bamsekramar till dig, Madeleine. 


Vill samtidigt passa på att ge Maddes webbutik lite reklam, för den är verkligen toppen! 

Min absoluta favorit är detta supersöta barnarmbandet från Lundmyr, som hon säljer för 299 kr.  

Undra om inte Ninni ska få bli ägare till ett sånt....

 

Finns också ett matchande armband till mamma, för 449 :-



Nu är det dax att börja med middagen, Pintetto blir det idag!
Muuuums!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


<3

:) vad bra att ni mår bättre.

Jodå vi mår bra om inte toppen, jobbar på hemligheten och hoppas på det bästa :)

Ella är sitt vanliga busiga jag och jag har blivit en aning störd som har fått en dille på att prova nya saker hela tiden.

Ja just nu så är livet härligt med stort H.

Är inte den bästa på att kommentera iheller så jag ska absolut inte säga något om det...



Big hugz

2008-12-16 | 17:54:48
http://babymyz.blogg.se/