Strax dax att inta snarkofanen!

Japps, snart är det dax att gå och lägga sig. Jag har slumrat i soffan till och från hela dagen, men ändå är det knappt jag orkar hålla ögonen öppna.. 

Stannade uppe för att försöka vinna en auktion på Tradera. En mössa från PoP som matchar Ninnis overall, och jag vann den för 73 kr. Inte illa pinkat. Splirrans ny med lappar och allt!  




Vet iofs inte om den kommer bli för varm hos oss här nere i söder, som knappt får någon snö ens. Men, tänkte ändå testa.. om inte annat blir det ju värt med när jag väl ska sälja overallen - då jag både har matchande "tossor", vantar och så mössan... Man får inte vara dum :P



Nu ska jag bara ner till tvättstugan en sista gång för ikväll, har nämligen bokat morgondagen också så det kan gott hänga där tills i morgon - då jag förhoppningsvis har mera ork...



Sov så gott!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Jättefin mössa, och den kommer passa Ninni perfekt1 Hoppas bara ni får en massa snö!

2008-12-14 | 22:15:31
http://agnieszka.blogg.se/
Ankizz med Jonathan

Vad tyckte du om filmen?

Ja har nyss sett den, var ju tungen efter att sett trailern...

Kram!

2008-12-14 | 22:41:19
http://ankizz.spaces.live.com/