Så var det dax!

Jahapps. Så var det återigen tisdag och dags att ställa sig på vågen. "Fuskade" ju både med en lussebulle, en pepparkaka och restaurangbesök, som jag dock försökte göra så "nyttigt" jag kunde,  förra veckan.


I helgen smakade jag både en knäcl och kola och en saffransskorpa. Svårt att låta bli.....


Eftersom mitt "fusk" lätt blir ångestframkallande har det i alla fall blivit ett par rejäla  promenader, för att still det dåliga samvetet en smula. Så, jag hoppas det ändå gett nåt litet resultat.. fast, är samtidigt OK om det visar lika mycket som förra veckan. Bara jag inte gått upp!


Vad vågen visar får ni se om en liten stund, nu måste jag klä på Ninni, väcka Fredrik, ge Neo mat och själv äta frukost,  innan det är dax för dagis!



Ska verkligen försöka hinna svara på alla era underbara komentarer under dagen. Jag uppskattar dom SÅ och skäms för att jag aldrig hinner svara er... :(
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Man måste få "fuska" ibland. Och det viktigaste av allt är väl att försöka att INTE se det som fusk, för då blir det ännu mer ångestladdat. Jag gick ju på denna "dieten" ett bra tag innan jag var gravid med Alvin, och den funkar ju verkligen. Tyvärr tycker jag alldeles för mycket om pasta och vitt brös, men snart ska jag rycka tag i mig själv igen! Du är så duktig vännen! Hoppas du får en bra dag! Kram

2008-12-09 | 08:02:36
http://cissislife.blogspot.com
sanna

Du sa inte ha dåligt samvete !

Varken för att du fuskar eller för att du har svårt att hinna svara på kommentarer !

hoppas du får en bra dag !

många kramar

2008-12-09 | 08:08:25
http://www.lyckborg.com
Ida

Nyfiken på viktresultatet..Idag ställde jag mej på vågen igen..Men nu ska jag försöka att inte stå på den på en vecka..Du o jag kan ha invägningsdag samtidigt!

Puss o Kjam

2008-12-09 | 09:03:48
http://idasilverbark.blogg.se/
Agnieszka

Du behöver inte skämmas för att du inte svarar på allas kommentarer...

kramar

2008-12-09 | 09:29:37
http://agnieszka.blogg.se/