Paket & Barnen

 I går fick jag alltså hem två stycken paket. Kan endast visa er vad som fanns i det ena paketet, eftersom det andra innehöll en massa julklappar :)

Detta fanns i paketet:

Duk, servetter, tallrikar och muggar i underbart Tingeling (fe) tema. Hur fina som helst och de var helt klart över förväntan! Ninnis kalas kommer bli SÅ fint!! hihi :)



Får Ninni, så måste ju Neo också få :) Eller hur ?

Även "Bilar"- temat var hur fint som helst. Passar perfekt till vår lilla grabb!


... så ett set "fisktema". Fick visst inte med servetterna på bild, men tallrikar, muggar och inbjudningskort.

Även dessa var ju Superfina!! *blubb blubb


I paketet låg också detta armbandet till Ninni. som en glad överraskning. Gud så gulligt!!!


Alla sakerna kommer från http://www.kalasbolaget.se/ och ska ni ha kalas snart, så tycker jag ABSOLUT ni ska kika in där. De har hur mycket som helst! Saker till fiskdamm, mängder av "teman", saker till midsommar, kräftskiva, studenten..
Underbar service och supersnabb leverans! Rekomenderas varmt av mig alltså...

Ska ni handla något ur deras webshop så Uppge NINNI som rabattkod
- så får ni 10 % i butiken :D


Som om det inte redan var superbilligt, lixom.... hihi



Så måste jag ju bara slänga in lite bilder på mina underbara barn, som jag älskar över allt annat!


Neo i sina finfina Bamse-body och Bamsestrumpor, som han fått av Isabelle, Ida & Jimmie.

MEGA TACK!! Hihi så söt han blev.... :)


Ninni älskar att pussa på sin lillebror... ♥

.. Ninni ska hjälpa sin lillebror med nappen, som han tappat..

* jobbiga blixt... o jag är ju bara såå trött!


Ser ni vilken fin färg vår lilla grabbelura fått? Både den röda och gula färgen har nästan försvunnit helt.
Underbart och han är verkligen världens finaste lilla Neo!



Vilken skillnad på färg va ?


* kärlek.kärlek.kärlek
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Jättstor skillnad på färg om man jämför dem 2 bilderna! Ungarna är übersöta, men det vet du ju redan=)

kramar

2008-12-04 | 09:34:41
http://agnieszka.blogg.se/
Catrin

jag har inte hittat nått nytt ännu, så jag akn i princip hamna var som!:/

2008-12-04 | 11:45:14
http://thildafisen.blogg.se/
tessan

Söta små gullungar du har =)

Henka skulle inte få jobba natt, om han kunde välja mellan natt o dag. det skulle jag sätta stopp för hehe, har jättesvårt att sova när inte han här hemma, så det är em anledning :p kraam

2008-12-04 | 12:03:19
http://ericasmamma.blogg.se/