Nu är det dax att inta liggläge!

Japp. Jag är hur trött som helst och ska nu stupa i säng. Fredrik ska jobba natt i natt så han sitter uppe och kollar på film.

Hoppas nu att tävlingarna var något för de flesta, försöker ju sålla ut bland dom och ta de allra bästa erbjudande som jag tror ska passa er - bara det bästa, åt de bästa! Right? :)



Med risk för att låta tjatig, men känner ni för att göra något för mig så nominera gärna min blogg här. Räcker som sagt med att skriva "jag vill nominera www.ninninusens.blogg.se" . Men har ni tid, ork & lust så skriv gärna en kort förklaring om varför :) Jag håller tummarna för mig själv hihi

... och självklart ska ni bara nominera mig om ni tycker min blogg är bra... ! *daah*



I morgon är det återigen dagis lämning, Neo ska till BVC och jag ska till vårdcentralen för att göra "uppföljningsprover", till ett prov som jag tog sist... men, det ska nog gå bra..


Hörs imorrn mina underbara vänner.

Kram & Natti natt!






Tycker ni Ninni & Neo är lika?? :)

Tänk, Ninni hade också helt mörkt hår när hon föddes....

... precis som Neo har! :)



En person i min närhet har opererats igår och jag vill bara ge denna personen en BAMSEKRAM.
Du är SÅ stark och vi älskar dig - allihop!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pia - mamma med mera

Hej!! Du har fått ett nobelpris i min blogg!! :-) kika så får du se!! Kram kram

2008-12-09 | 22:33:57
http://pia.sakerochting.se
Helené

Ja, dom är ju nästan snuskigt lika varandra :) Super söta båda två, så klart!

2008-12-09 | 22:39:59
http://missh.bloggagratis.se
Fia

Jo men visst är dem lika:)



Hoppas att det går bra imorn då!



Godnatt!!

2008-12-09 | 23:00:16
http://dagarmedfia.blogg.se/