Några saker som finns i vårt hem :)


En söt tomte som jag köpte nu på rean, för 20-lappen.

Enkel ljushållare från Cult, som vi fick av min underbara vän Ida. O

Trippel ljuslykta från Cult Design. Nyinköpt, det var nämligen "ta 3 betala för 2", så denna fick jag gratis! Likaså en av "inläggen". Super! :)

"Mjölkkannan" från Cult är också nyinköpt. Salt & pepparkar samt ljushållaren och fatet hade jag sen innan..

Den fina ljustallriken som pryder vårt köksbord

En lila vas jag fick i julklapp - kanonsnygg!

De häftiga spindelnätsljusen!

Äntligen har "tidningsstället" kommit upp på väggen. Högt upp på väggen, fri från klåfingriga små Ninni-fingrar :)

... och så ett av det underbaraste kortet vi har på Ninni. Svartvitt, Ninni är ca 3 månader.... Klockrent!



Ja, då har ni fått se ytterligare lite från vårt hem :)


Nu är det dags att börja med middagen. Ska också stryka duken vi ska ha på bordet i morgon, o pyssla lite inför nyårsafton i allmänhet. Kanske blir det en tripp ut för att se demoskjutning av raketer, vid 19.oo. Beror lite på hur barnen är, Ninni har inte sovit idag så madammen lär väl stupa i säng runt den tiden skulle jag tro.


Nähäpp, middag vare ja.... :P 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Vilka fina grejer!!!



Önskar er ett gott slut och gott nytt:) Hoppas allt är bra med er:)

Några speciella planer för imorn?



Kramar i massor!

2008-12-30 | 17:12:58
http://dagarmedfia.blogg.se/
Toni

Vad snygga, vart har du inhandlat detta tro?

2008-12-30 | 17:43:20
http://lappalainenonline.blogg.se/
Fia

Sv: Hehe ok. Men det låter ju trevligt.



Nä blir nog lugnt här. Vi lagar väl nån god mat och sådär. Båda håller på att bli sjuka så är nog bäst att ta det lite lugnt. Ont i halsen o sådär:S



Hoppas ni får det skoj:)



Kram

2008-12-30 | 19:05:17
http://dagarmedfia.blogg.se/
Annelie

Fina grejer!!!



God fortsättning

2008-12-30 | 19:19:36
http://www.metrobloggen.se/smilla
Suss

Gud så fint kort på Ninni! Har ni tagit det själva eller är det taget hos en fotograf? Vill också ta ett så fint kort på våran lilla prinsessa, men funderar på när det är lönt att gå till en fotograf, nu är hon ju mest en sovande hösäck... :-P

2008-12-30 | 20:30:18
Ebba's mamma (Angelica)

Så fint ni har det gumman, ser att vi har samma förkärlek för Cult saker. Hoppas ni får en bra nyårsafton och Ett Gott Nytt År! Många kramar,

2008-12-30 | 21:15:35
http://mideco.blogg.se/
Maria ekersens

Hejsan, ja nu börjar jag få ordning på bloggdesignen, tur att syrran har och är duktig på photoshop=)

Kul med en liten filmsnutt, det måste jag också prova!



Imorgon dårå, på nyårsafton, ska vi iväg till min svägerska, för god mat och det roligaste av allt, spela Wii spelet Lips, haha! Ska ha kameran i högsta hugg och dokumentera till bloggen.

Ja ni då? Du är så duktig som bakar och fixar långt in på kvällen, fattar inte hur du hinner(/orkar med) allt? Imponerande. Du kanske har ett gäng av Askungens möss som hjälper dig, hihi=)=)=)

Gott nytt år! Kram

2008-12-30 | 23:09:05