Morrn Morrn! :)

Har legat med magknip hela natten. Åh, fattar inte varför? Gör ju skitont...

Jag & Ninni har precis ätit lite frulle. Tänkte att det kanske skulle hjälpa, men ikke. Så nu sitter jag här, fortfarande med magknip. En dag innan julafton. Typiskt. Hoppas bara det går över snart.... 


Fredrik  borde droppa in när som helst, sen stupar han nog i säng fram till 14-15 tiden nån gång. Han brukar inte sova så längde dagen då han är ledig dagen efter. Skönt. Jag behöver hans hjälp med barnen, så jag hinner fixa med lite annat.

Packa inför morgondagen. Ta fram julklappar som ska med. Stryka julaftonskläderna.


Ska också hinna baka en sats saffransskorpor som vi ska ta med till Tingsryd...





Så idag blir det bara en massa pyssel här hemma. Ska damma av lite och slå in de sista julklapparna. Sen ska jag faktiskt försöka vila lite jag med, när Ninni sover. Känner att jag nog behöver det idag. Ögonen känns tunga...


Nu ska jag svara på ett roligt mail jag fått! :)


Hörs lite senare!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marre

Alltså.. hur hinner du med allt? Jag har bara ett barn (är gravid med andra) men jag hinner bara en bråkdel av allt du hinner med verkar det som! :-) Du är duktig du! :-)

2008-12-23 | 08:17:09