Minns ni mitt "TRADERA - problem"?

Jag hade ju problem med en köpare som vunnit en auktion av mig, gällande Ninnis gamla PoP overall i strlk 80. Hon vann den för 390 kr, men jag fick alltså lägga ut den på auktion igen - eftersom vinnaren "varit inne i popbutiken och testat en strlk 80, vilket var för stort för hennes dotter".

Men, så bjöd hon ju även på den "nya" auktionen också! Knasiga människa...


I alla fall. Overallen går ut idag, och vet ni? Den är uppe i 430 kronor just nu!! Har alltså redan nu tjänat 40 kr.. Yeah!
.. och vi som gav 349 :- för den - NY! För ca 1,5 år sen... Rea, rea, rea!


Får väl istället ta o "tacka" den där människan som vann första gången.... hehe.. ibland ska man ha flyt alltså....




Tack för alla "krya på er" - komentarer. De behövs. Fredrik känner sig något piggare idag, men för min del är det desamma som igår. Fy tusan...

Håller fortfarande tummarna för att Ninni & Neo klarar sig, och än så länge är det faktiskt lugnt - tack & lov.


Ligglägge framför soffan & filmen Fred Claus med Vince Vaughn, när Ninni somnat. Kanske ska testa och äta lite också... fast egentligen har jag ingen som helst lust.....  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ankizz med Jonathan

Den vill ja med se :) Verkar jätteskoj.

Krya på er i massor!

2008-12-14 | 19:01:20
http://ankizz.spaces.live.com/
<3

Usch hoppas att du/ni blir bättre snart och att barnen inte blir sjuka. de är ju trots allt snart jul.



Haha vad snopen den där tjejen måste vara nu. Hon trodde nog att hon kunde få den billigare.

Rätt åt henne.

Men va bra att ni tjänar på de istället.

2008-12-14 | 21:27:40
http://babymyz.blogg.se/