Lite annorlunda saker... :)

Hittade bla 2 stycken döfräcka lampor som jag bara måste visa er...

559:-

599 :-

ett annorlunda "nyckelskåp", 249 :-

Hostande askfat, 129 :-

Toapappershållare, ca 800 :-

... märk dina kablar, så du inte drar ur fel sladd. 8 st för 89:-

Slevstoppen, 25 kr


Fågelmatare med sugpropp, 100 kr

Väggförvaring Strap, 198 kr /st


Nu har jag surfat runt en del och äntligen har jag bestämt mig för vad min lillebror ska få av oss i julklapp.
Kan jag ju inte tala om här nu, eftersom han är inne o kikar syrrans blogg ibland...

Nu är jag så gott som klar med allas julklappar. Härligt! Idag får jag nog 2 paket med posten också - har inte kollat brevlådan ännu. Så, uppdatering på vad de innehåller kommer lite senare..


Fredrik o Neo sover (fortfarande!) och jag tror jag ska klä på Ninni och gå bort till affären en sväng.
Jo, så får det nog bli. See ya!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Ska bloggen bli helt privat nu? :( Fick upp att jag måste ange lösenord. Jag som tycker om o läsa om er :(

2008-12-03 | 16:17:56
http://missyngve.blogg.se/