Fullt upp... och sjuk dessutom :(

Ja här hemma är det fullt upp. Det städas, diskas, tvättas, grilljeras julskinka och bakas. Och snart är det dags att börja med middagen! Pust o stön..

Åkte iväg och handlade vid 8 i morse, medan Fredrik var hemma med barnen. 5 stora kassar blev det - och vi som inte ens ska vara hemma över jul.... I och för sig var det blöjor och mat till båda barnen också, men ändå.


Har precis varit nere och kikat i förrådet. Letat - och kollat upp, vad vi har för saker till julgranen.. Japp. Klart vi ska ha julgran. En riktig julgran!


Har bara haft en i plast de andra åren, men i år slår vi på stort och köper en äkta, levande gran. Så mys!



Hur har ni klätt er julgran, ni som har? Nåt speciellt "tema" ? Bara guld? Rött? Silver? Lite av varje? Glitter? :) *nyfiken



Skulle köpt julgranen idag, men vi bestämde oss för att vänta tills i morgon. Jag sitter och fryser/svettas om vartannat och huvudet bultar. Feber. Inte det roligaste, men bara jag sklipper den där jäkla magsjukan så är jag nöjd.....


Hittade en svart klänning på Lindex idag, som jag nog ska ha på julafton. Kan tyckas tråkigt, men jag hittar verkligen inget annat! Får väl piffa upp det med lite snygga smycken o sådär istället :P 99:- kostade den förresten. Egentligen 299, men nersatt en 100-lapp och sen hade jag en kupong, 50 % på valfri vara - som jag löste ut. Toppen!

Så, ska in till stan i början på veckan och lämna tillbaka det jag köpte igår. Drygt, men jaja..





... köpte bla en ny mascara....

.... och en foundation..


Köpte också små söta silverskor till Ninni, ett par supergoa hanskar i skinn (på 50% rea) och lite smycken.


Nehepp nu måste jag rusa ner till tvättstugan, sen börja med maten. Hörs lite senare! kramis
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Varför ska du lämna tillbaka grejjerna för? Är den där mascaran bra?



Vi har en liten liten plastgran som man kopplar till kontakten så lyser den. Ska ju inte fira jul hemma iår så vi kände att vi inte orkade. Och så har vi inte riktigt plats för en gran nu heller.



Kramar

2008-12-20 | 16:21:26
http://agnieszka.blogg.se/
Ida

tjena gumman!Jag köpte ju samma mascara för ett tag sen och jag tycker den e sådär faktiskt..så jag ska köpa mig en ny...Får måla o måla o måla för att de ska bli volym o så..Kanske passar den bättre på dig?

Puss o kjam

2008-12-21 | 09:29:37
http://idasilverbark.blogg.se/