Fortfande fullt ös här hemma :)

Min farmor, hennes man deras vovve och min kusin har spenderat ett par timmar här hemma idag. Återigen blev det "julafton", fast utan mat. Dvs - vi öppnade paket! :)


Innan de kom vid 12.3o, sprang jag rundor både på Elgiganten, Willys, Blomsterlandet, Zbagaren, Karlskrona möbler och Harald Nyborg. Puh! Och allt detta i mellandagsrean bland alla andra... Bra timing va ? :P


Jaja, jag fick i alla fall fatt i det jag skulle och nu ska vi snart in till församlingshemmet och förbereda inför morgondagen
- Neos dopdag!


I kväll kanske min lillebror och min kusin kommer hit, för att joina Fredrik framför Xboxet och Guitar Hero World Tour. Nu när han har trummorna också kan de ju vara med alla tre, på samma gång. En på gitarr, en på trummor och så en på sång. Om det nu är nån som vågar sig på sången vill säga.... ;)


Kamerabatteriet är på laddning så inga bilder i detta inlägget, men det kommer säkerligen ett par ikväll. Om jag känner mig själv rätt :D



Ska ni hitta på på nyårsafton då?



Det är ju nästa grej att planera till :) Jul, dop, nyårsafton och sen stumpans 2-årsdag, den 11 Januari. Skoj, men det tar på krafterna kan jag villigt erkänna. Tur jag får en massa hjälp av både mina och Fredriks föräldrar till dopet :) Tack!



Vad ska ni äta? Ha till efterrätt? Tell me pliiis... :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

På nyårsafton ska vi nog vara hemma. Jag känner att om jag vill sova ska jag kunna göra det utan att behöva irritera mig för att inte kunna sova vart som helst och så, samma sak gäller Nova.... skönare att vara hemma då jag just nu oxå har ont överallt bara jag rör mig lite... kan knappt sitta i bilen än en gång....... kramar

2008-12-27 | 18:55:49
http://agnieszka.blogg.se/
Ida

Om vi inte ska ha något jätte avancerat kan man ju ha marängsviss.. Om alla nu gillar det förståss. Å så kan man ha tomtebloss i eller??



Vi får väl höras på måndag om nyårsafton och planera lite iaf.



Lycka till på dopet.



Kram

2008-12-27 | 18:57:31
http://emelieozander.blogg.se/
Evelina

Mycket att stå i hör jag! Vad fårdu all kraft i från Lina?!:) Äta,efterrätt? syftar du på Nyårsafton? Mamma vill att vi ska testa Hummer på Nyår till förrätt sen kalkon till varmrätt.

Kalkon hade vi förra året också, det var gott! Efterrätt skulla syster min göra en "juligare" variant av cheescake.

2008-12-27 | 20:04:45
http://evelinalinnea.blogg.se/
Ida

Du,jag kom på en sak... Du hade väl illrar innan.Hade du dom i bur inne då?? Vi är på jakt efter en marsvinsbur nämligen om du har en sån... Kraam

2008-12-27 | 22:48:53
http://emelieozander.blogg.se/
Ebba's mamma (Angelica)

Hoppas ni får en bra dag och Grattis Neo på dopdagen. Kramar,

2008-12-28 | 00:01:51
http://mideco.blogg.se/
Jonna

Måse bara fråga men vilken dag skickade du till färgade linser om att du ville ha såna gratis linser? Fick nämigen ett mail idag att dom besvarar bara mail som inkom senast 14/12 och jag såg att du skrev om det på din blogg den 15/12 och du skulle ju få linser väl? Såg också att dom skrivit till någon att man va tvungen att skriva informativ text om dom, och det gjorde ju inte du heller. Vad jobbigt det är att vara en så analyserande människa som jag, haha! Blir bara så irriterad när dom "lovar" en sak o sen inte kan reda ut o genomföra sin kampanj.. God fortsättning på er =)

2008-12-28 | 14:07:46
http://jonnaa.blogg.se/