Ensamtid!

Hej hopp galopp!


Jag har nu haft nån timmes egentlid hemma hos mamsen..

När jag nyss kom hem, var det ett smärre kaos. Ninni hade preciiis somnat och Neo hade kräkt ner sig och skrek i högan sky när Fredrik bytte till en annan pjamas. Lillfisen dåå...


Men, nu sover båda två och vi njuter av tystnaden.


Ska sätta mig och skriva ner det mesta som ska ske inför Neo:s dop, som hålls i mellandagarna. Även fast det blir ett ganska enkelt - men fint - dop så ligger det ju lite planering bakom. Samtidigt är det ju jättemys och planera sånna saker! :D



I morgon ska barnen spendera dagen hos mormor och jag ska ha ensamtid med mig själv. Försöka komma ifatt med julbaket, julstäda och inhandla de sista julklapparna. Jag ska också röjja stan och försöka hitta något fint att ha på mig under jul och nyår. Har absolut inga kläder, och det är bannemig dagens sanning! Inga som passar vidare snyggt i alla fall.... 


Så, planering inför dopet var det ja. Gotta go!  


Ninni med morbror J, på hennes dop! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Ohh så lika ni är du och din bror! Och Ninni är ju übersöt som vanligt!

kramar

2008-12-18 | 22:19:35
http://agnieszka.blogg.se/