Sista minuten?

Gårdagen bestog utav "inloggning på blogg.se problem", och efter ett tag gav jag upp..

Det jag tänkt tipsa om var Arombodens Kaffe och Te - prenumerationer, perfekt för alla er som är ute med julklappar i "sista minuten". Man kan välja att ha prenumerationen på 3, 6 eller 12 månader - där 6 månader kostar 220:- 

- heeelt överkomligt om ni frågar mig! 


Ska ni handla från www.aromboden.se så glöm inte att skriva Ninninusens i kassan, så ni får 10 % rabatt! :)
 



Åkte ut till Amiralen igår vid 16-tiden och kom inte hem förren 19.15. Hittade en jättefin klänning som jag köpte på 30 % rea. Den ska jag ha på mig på dopet och på en tjejkompis bröllop, som hålls i slutet på Januari. Kanon! Bild på den kommer framöver...


Sen blev det Bingo Lotto från 19.3o till 00.oo Erkänner att vi faktiskt gick och la oss vid 23-tiden.. orkade inte se allt, o ingen vinst blev det heller... suck....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida & Bellan

vi gav upp redan vid 22 :D måste erkänna att familjen wahlgrens släkthistoria inte intresserar mig nämnvärt. kändes som ett domkumentärprogram ju. hoppas ni får en riktigt härlig jul. här har bellan redan fått ett paket under granen av tomten. ögonen tindrade! myyys. nu ska vi bara mysa resten av dagen och ta det lugnt. massor av kramar

2008-12-24 | 08:42:18
Agnieszka

God jul på er! Hoppas ni får en underbar dag!

2008-12-24 | 09:41:41
http://agnieszka.blogg.se/