Tack allihop!

Tack för alla svar, verkar som om de flesta faktiskt använder msn ju.. Skoj! :) Själv är jag också en flitig användare, eller ja.. Just nu har det varit en period där jag inte riktigt hunnit vara inloggad så ofta, men annars så... :)

Kan inte riktigt avslöja vaför jag undrade - ännu. Men förhoppningsvis kommer det ikväll eller under morgondagen.. Spännande va? :D



Ganska lugnt här hemma för tillfället.. Jag har precis gjort en sallad (sallad, gurka, majs & annanas) som vi ska ha till Tacopajen som jag förberett (förgräddat "pajskalet", gjort "såsen" och rivit ost som ska uppepå) - och som ska avnjutas om en timme nåt... Mumma! :)

Ninni sitter i soffan och kollar på "Mina vänner och Puh", favvoprogrammet.


Sen ikväll kommer jag också publicera vinnaren av Höstpaketet.... så, håll ut! :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Lika nyfiken på vad det va för anledning du frågade om msn grejen som vem som kommer att va den lycklige vinnaren av höstpaketet:D



(nyfiken i en strut) :D

2008-08-28 | 16:44:32
http://dagarmedfia.blogg.se/