PUSS

Idag fick jag hem ett paket från WWW.PUSS.SE 
- en av Sveriges största webshop för smycken och accessoarer - och gissa om jag blev nöjd!


I paketet låg det två svarta påsar, supersöta!

... och påsarna innehöll det här:

* ett långt halsband med ett gnistrande stort hjärta
* ett armband med hjärt-berlocker
* en ny piercing till min "much"
(och jo, det heter faktiskt så!) Den jag har i överläppen allstå...



Kanonfint inte sant?

Halsbandet är egentligen något längre, bara jag som "la upp det" för att få en bra bild...

Så, PUSS kan jag verkligen rekomendera! 

Supersnygga accessoarer till kanonpris, bra service och snabb leverans...
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jen

Dagen har varit underbar tack!

Varit i skogen och skördat svamp :)



Jätte snygga smycken du fått!

Jag får bestämt ta och kika lite närmre på detta.

Trevlig kväll!

2008-08-27 | 21:23:56
http://pansky.blogg.se/
Evelina

vad fint! Kikade på på puss-sidan, det är ju ett bra tips inför julklapps-shoppingen! =)

Kikade på din lilla brottare, vad mysigt=)

2008-08-27 | 22:34:31
http://evelinalinnea.blogg.se/
Linda

Hej! Jättetrevlig blogg. Vilka fina smycken du beställde från puss, armbandet försökte jag o hitta. Kanske slutsålt? Mvh: Linda

2008-08-28 | 12:50:09