Nere på tvåsiffrigt! :)

Japp.. Som ni ser i spalten till höger så snurrar bebisen omkring för fullt där inne i bubblan - likaså inne i min mage. Man får passa sig för rejäla sparkar och en massa små kittlande känningar innanför skinnet. Mysigt? Absolut! Oftast.. :D

Jag har fått uppleva flashbacks från graviditeten med Ninni, bla av att nattsömnen störs av att blåsan tvingar upp en ett par gånger per natt. Seeeegt! Man ligger inte skönt och det är jobbigt att böka omkring i sängen för att hitta den ultimata sovställningen, pga foglossningen. Men ändå.. Åh vad jag längtar till November! :)

Humöret har också förändrats drastiskt. Antingen är allt på topp, eller allt i botten. Kan bli så frustrerat arg, skrika och gorma, och bete mig så dumt åt så... lika lätt som tårarna börjar rinna av att se Extreme Home Makeover (!) Jag skyller allt på graviditetshormonerna! *flina*

Tur Fredrik har gått igenom mitt andra "jag" en gång tidigare, så han vet vad det handlar om och låter mig hållas. Lika bra det, annars blir det bara ännu värre hehe :) Love ya!


Men som sagt. Så då var vi nere på tvåsiffrigt. 99 dagar kvar alltså. Ca 3 månader till BF och jag går alltså in i v 27 om 2 dagar. Jikes, vad tiden går fort! Hejja mig, Hejja oss!


* minns plusset som igår!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helené

Allt är bara bra :)



Nätterna går lite si o så! Ibaldn går dom hur bra som hällst, som i natt (Första natten R jobba sedan Lilleman kom) gick de som smort :) Han sov som en stock, åt emellan åt o bytte blöja utan ett pip! Helt underbart :) Hoppas på fler sånna nätter :D



Hur går de för dej då, men magen o Ninni? :)

2008-08-11 | 13:35:39
http://missh.bloggagratis.se
Thessan

Jaaa d måste vara en himla känsla att se d pluset :) Iaf när man går in i sin första graviditet! Jag hade nog haft blandade känslor, typ både glad men ändå rädd :)



Hehe ja jag trivs super med datorn ;) Blev in love direkt :P Sjukt! Och ja sovrummet är vi ganska nöjda med faktiskt :) Men ett överkast hade inte varit fel eftersom man har katter!



Önska dig också en bra dag!

2008-08-11 | 15:14:44
http://tessibonkaan.blogg.se/
Susan

Myyys. Jag saknar dock inte att vara gravid för Stella var ett h*lvete i magen. Men att föda skulle jag vilja göra om. Det är så otroligt mäktigt och ballt=)

2008-08-11 | 19:32:53
http://eliottsmamma.blogg.se/
Annika

Härligt att d inte är så långt kvar! Visst går andra grav fortare än första ;) Man har lixom inte tid o fokusera så mkt på den.. Kram kram

2008-08-11 | 20:40:18
Boel

Bara 3 månader kvar,sen har Ninni en liten bror eller syster! åh, det måste kännas underbart! finns det något ljuvligare,mysigare,gulligare än barn... tror inte det. Och den där härliga "bebisdoften",man vill bara "snusa" på dom.

2008-08-12 | 02:18:04
http://lavender.blogg.se/