Nattinatt!

Eller ja, inte riktigt ännu. Men ska spendera lite tid framför TV:n innan jag kryper ner i snarkofanen...

Så, hörs imorgon mina vänner!

Hoppas jag får svar från försäkringskassan då, annars kommer ja tusan ta o ringa dom
- trots 511 tusen är före mig i kön!

Måste ju snart få reda på om jag fått min HP beviljad eller inte - min arbetsgivare vill ju också veta!


Annars ska jag och Ninni bara mysa hela dagen. Är ledig nämligen... myyys!! :)


See ya!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ankizz med Jonathan

Nu har vi bloggat om vår första timme. Välkommen o läsa :)

Om du inte kan komma in på min blogg så kan de va så att du måste adda mig på msn först....

Kram!

(Förresten, du har inte tänkt fixa fler bloggar o tävla ut?)

2008-08-28 | 21:55:29
http://ankizz.spaces.live.com/