Full rulle!

.. Full rulle i vanlig ordning hos familjen Ninninus.

Har nästan nyss kommit hem, efter glykosbelastning och lite handling.. Har hunnit diska och vika tvätt - och ätit lite...

Glykosbelastningen gick bra, ingen graviditets diabetes här inte. Däremot var mitt järnväde inte så bra, så det blev till att gå till apoteket (idag igen) och köpa järntabletter, Niforex. Får vi se om jag drabbas av nån biverkning, tydligen ska ju det vara ganska vanligt... men hoppas inte! :)


Om en timme ska jag iväg och hämta Ninni från dagis, sen så ska vi till BVC för kontroll.


Vid 14.30-15.oo i eftermiddag får vi besök, som både är bra och dåligt. Berättar troligtvis mer ikväll...

Nu ska jag sätta mig ner och ta det lugnt ett tag.. är supertrött idag och jag känner egentligen inte fför att göra någonting...

Ha en bra dag mina vänner! :)


Lite skum bild på pappa & dotter... men ack så fina dom är ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pia

Ja berätta mer om det.... Hoppad det går bra, vad det nu än är... ha det gott idag!!!

2008-08-21 | 13:24:16
http://piiiiz.blogg.se/
Annika

hmmm...lite nyfiken är man ju på besöket ikväll ;-)



Massor av kramar

2008-08-21 | 15:21:32
http://duracellmamman.blogg.se/
ME&MY

ät mkt nötkött, spenat och ja du vet blodpudding.

Jag hade också lågt järnvärde 99-112 inte bra inför ett kejsatsnitt..vad jag kämpade med det.

Lycka till på bvc och jag är GRYMT nyfiken på vem det egentligen är som kommer i kväll!

2008-08-21 | 15:52:54
http://desbarrar.blogg.se/