Fredag idag!

Klockan o7.oo ringde klockan i morse, och det var dax för mamma Lina att gå upp. Tassade ut i köket för att hinna plocka fram frukosten innan jag väckte stumpan, men då.. precis när jag stog utanför Ninnis stängda sovrumsdörr hör jag ett "Mammaaa".. Smög försiktigt in i Ninnis rum och där satt hon, rakt upp och ner, i sin säng - alldeles pigg och vaken! Hihi, gosigare unge får man leta efter! *älskar*


Så vi fixade i ordning oss och dukade fram frukost, sen kom pappa Fredrik och gjorde oss sällskap. Mysigt!


Sa "hejdå" till Fredrik och begav oss till dagis. Jag var med en halvtimme men sen sa fröken Jessica att det var dax för mig att "gå och jobba"... så vid 8.3o vinkade jag hejdå till stumpan och traskade iväg på en promenad.. Gick ner till jobbet och snackade lite skit med Tony. 

1,5 timme senare, vid 10.oo alltså, var jag tillbaka på dagis och allt hade gått som smort. Ninni hade frågat efter "mamma" ett par gånger och gått runt i alla rum för att kunna konstatera att jag inte satt och gömde mig nånstans.. hihi. Men inga tårar.  Vår duktiga tjej! 


Efter dagis for vi in till stan och försäkringskassan, efter det blev det ett stopp hos mormor och morbror Joel och hans tjeja Anna. Trevligt!


Lite senare kommer Fredriks mamma och moster hit, för en liten kvällsvisit. Annars blir kvällen lugn... 

Vad ska ni hitta på ikväll då ? *nyfiken* 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Susan

Men va skönt att det går så bra=)

Íkväll blir det film och mys med min babe=) Ni då?

2008-08-15 | 15:31:36
http://eliottsmamma.blogg.se/
En Mölnbobos Liv

När får vi reda på vem som vann gratisbiotävlingen? Jag är lite nyfiken :-)



Hoppas ni får en fin helg.

2008-08-15 | 18:11:56
http://www.annakarlsson.se/blogg/
Pia

Sååå himla fint överkast!!!! vilket märke?? kramiz

2008-08-15 | 21:58:05
http://piiiiz.blogg.se/