Dagis...

... väntar. Ska aaalldeles strax bege oss. Soligt väder ute idag - äntligen! Behövdes verkligen efter den gråa dagen igår..

Inskolningen fortsätter alltså på Ninnis nya dagis och idag är det dax att säga "Hejdå" redan i tamburen. Mamma får alltså inte följa med in idag... Ska bli spännande o se hur det går, men tror att stumpan fixar det galant!


Sen, klockan 11.oo, ska jag gå tillbaka till dagis för att äta med alla barnen. Första gången det också. Får vi väl se om vår lilla sessa, som är så petig i maten, vill äta.. Förhoppningsvis vill hon det :)


Hörs om en stund igen, då kommer inredningsinlägget jag lovade!

See ya!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Det går säkert kanon på dagis. Både med det ena och det andra. Liam är var jättepetig med mat här hemma, men på dagis har det aldrig vart nå problem...

2008-08-18 | 09:08:25
http://cissislife.blogspot.com
Thessan

Skönt att det går så bra för er på dagis :)

JO då min helg har varit bra även att det varit kasst väder =/ Men då kunde man sitta & kolla på OS igår med gott samvete ifs ;P

Din helg då?? :)

2008-08-18 | 09:17:19
http://tessibonkaan.blogg.se/
Ebba's mamma (Angelica)

Hej,

Idag är febern borta och jag har en mycket piggare tjej här. Tyvärr missar vi inskolningen men vi ska ju dit i morron med.

Tack, då kan jag också göra det.

Älskar också Cult serien, har en hel del. Mest "köks" grejer. På min önskelista finns toalett setet och sparbössan ;-)

Hoppas ni får en fin dag.

Kram,,

2008-08-18 | 10:34:22
http://mideco.blogg.se/