Baktajm :)

Japps. Vart så sugen på att baka så det är vad jag har spenderat morgonen till... Tassat omkring i köket eftersom Fredrik jobbar natt och sover, och det är minsann inte det lättaste minsann *buller & bång med kastruller och bakbunkar* hihi

Men, nu är det färdigbakat och det slutgiltliga resultatet får ni se lite senare - då de svalnat en aning :)


Har tvättat ett par maskiner tvätt också. Denna tvättstugan är toppen. Inte en enda tid är uppsatt! Så det är bara till att tvätta när man känner för det.. Toppen när man har barn! Sen är vi ju bara 2 stycken som delar på tvättstugan, vi och grannen, så den är så fräch och fin. Så det ska va! 

Blev ju aldrig så att jag köpte något gardintyg till Ninnis rum igår, så funderar på att åka in och köpa det idag istället.. Min supersnälla mamma skulle hjälpa mig sy dom på söndag, eftersom jag själv är precis oduglig på att sy. I hate it! Men, önskar jag kunde.. Jag har lixom inte tålamodet... 

Köper nog också madrassen till Ninnis säng idag också. Får nog bli den dom hade på Jysk ändå. Den verkade ju toppen, tjock och bekväm. Hm, jaa.. så får det nog bli ! 

Ha en skön dag!



Slänger in en låt som min lillebror hade bränt på en skiva till Fredrik julen innan Ninni föddes... ganska skoj! :D 

* observera att det var med glimten i ögat från min lillebrors sida...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Giulia

hejheej, vem vann superpresentkortet på 300kr ? :)

2008-08-08 | 18:27:41
http://giuly.blogg.se/
Susan

Mmmm...vad har du bakat för gott?

2008-08-08 | 19:55:18
http://eliottsmamma.blogg.se/