Åh typiskt!

Skulle preciiiis sätta mig o blogga. Kopplade in kameran i datorn och hann knappt sätta på¨den innan den dog. Kameran alltså. Så, nu får ni lugnt och sansat vänta ett tag till, tills jag laddat den lite.

Sen kommer bilder från dagens bak och sen tänkte jag att ni kan få se lite bilder från mitt & Fredriks sovrum, för det har ni ju inte sett ännu ju! :)

Så, håll ut gott folk! :D


Vår lilla charmtjej!
(med skrapsår under nosen.. hihi)


Ninni blev förresten geting-stucken på dagis igår. Preciis vid ögat och i morse var det helt svullet, stackarn. Men tydligen var just svullnad en "vanlig" bieffekt, så vi kunde ta det me ro..


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Va tur att det inte blev värre. Även om svullnad efter getingstick är nog bara det på dem små. Hemska insekter:S

2008-08-09 | 11:40:02
http://dagarmedfia.blogg.se/