Åh, håll tummarna!

FÖRHOPPNINGSVIS blir Ninni ägare till en ny, begagnad, overall idag. Hoppas, hoppas, hoppas!!!

HJÄLP MIG HÅLLA TUMMARNA!!

* återkommer hur det gick lite senare ikväll... spännande!  



Förutom att jag sitter här och hoppas, så kollar jag igenom lite i en kursbok. Skolan har ju börjat igen och även första kursen har startat. Kul, faktiskt. För er som inte vet så pluggar jag till undersköterska på distans, parallelt med mitt jobb.

2:a terminen nurå. Har "saktat ner" i tempo och eftersom jag ska vara mammaledig i ett år framöver sen så känner jag absolut ingen stress med skolan. Huvudsaken är ju att jag får betyg som jag är nöjd över och att jag hinner med Ninni
- och den kommande lilla bäsebusen *längtar!


Går förresten in i v 29 i morgon, hej vad det går :) Någon frågade om magbild, men tjaaa... vet inte om jag vill publicera min bauta mage här på bloggen. Men vi får väl se! Får jag tag i en bra bild så kanske jag i alla fall kan överväga det :) 

I övrigt så mår jag ganska bra. Det är fortfarande foglossningen som spökar en hel del, nätterna är tunga och det är jobbigt att "anstränga sig" - men hey, det "ingår" ju i graviditetens sista trimester så vad tusan.. Bara till att bita ihop och kämpa på, inte sant ? :) På tal om kämpa på så trilskas jag med mina järntabletter varje lunch. Man ska ju inte ta dom ihop med mjölk och eftersom jag äter yoghurt på morgonen så får jag försöka pilla i mig dom vid lunch istället... 

Hoppas nu bara BM ser en förbättring nästa gång jag är där på kontroll.... 



Nehepp, dags att fortsätta bläddra i skolboken :) 

Hörs sen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Misen

Jag håller båda tummarna hårt!

2008-08-26 | 13:58:31
http://homeostas.blogg.se/
Jonna

Vad ska du läsa för kurs? =)

2008-08-26 | 14:44:11
http://jonnaa.blogg.se/
Cissi

Jag hoppas här borta då!

2008-08-26 | 15:02:52
http://cissislife.blogspot. com
Boel

Håller givetvis alla tummar jag har för att overallen blir Ninnis!

Inte illa jobba,mamma o studera på en gång!

Lite skillnad på jobbet idag o det du ska bli.

Varför valde du att läsa till usk? Har du testat att jobba i vården någon gång?

2008-08-26 | 15:28:05
Susan

Håller mina tummar då=)



Vecka 29?? Oj, tiden går fort. Tyckte inte det var längesedan som du skrev att du var i vecka 23.

2008-08-26 | 18:46:25
http://eliottsmamma.blogg.se/
Susann Lyckborg

Hej !

måste fråga vart ni har köpt eran fina sitpuff / Saccosäck ?

ska köpa till barnen nämnligen.

svara helst på min mail.

[email protected]

kramkram

2008-08-26 | 19:33:30
http://lyckborg.com