Åh du härliga, men regniga, lördag!

Uppdaterar bloggen lite senare. Fredrik håller nämligen på att "laga" (omformatera?) min lillebrors dator
- så här finns inga bilder eller nåt.. Grymt tråkigt då ju! :P

Så, det får vänta.

Har handlat en fönsterbräda som ska upp i badrummet och äntligen fått tag i en lampsladd som passar, så idag ska även lampan ovanför köksbordet upp - och en matchande tavellist vid kortsidan. Kommer bli kanon!

Lite mysigt med småpyssel sådär... :)


Har precis ätit fullkorns spaghetti och falukorv. Ninni och Fredrik åt  snabbmakaroner till korven, men jag klarar inte av de där sladdriga små filurerna - så det blev alltså spaghetti för min del..

Efter maten skulle Ninni "nanna". Hon klättrade själv upp i sin säng, med Tiger under armen, jag rullade ner mörkläggningsgardinen och stoppade om stumpan. Sa God Natt, släckte lampan och gick ut ur rummet. Och vet ni vad?

STUMPAN SOMNADE!! Bara sådär! Utan minsta gnäll... inte ett pip sa hon... *heelt förbluffad* Vilken duktig tjeja vi har!


Nu ska även mamma Mu (läs; jag) lägga mig och läsa lite skvaller i mina nya tidningar jag fick av farmor igår, kanon att ha en farbror som jobbar på Allers (tryckeriet) Massa skvallertidningar varje gång vi ses. Shohoo :D


Får förresten besök av hela gänget snart, så ... gotta go, så jag hinner vila lite efter maten :)

Hörs sen!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


smula

hejje!



kolla in snygga moyo-tunikor till salu:



http://smula.blogg.se/2008/august/saljes-moyotunikor.html



kram//smula

2008-08-23 | 22:18:23
http://smula.blogg.se/
Susan

Amen vilken duktig tjejklappar händerna=)

2008-08-24 | 05:53:48
http://eliottsmamma.blogg.se/