Pysslat till mitt nya pysselrum :)

Åh har en sån spännande lösning på belysning i mitt nya pysselrum som jag mer än gärna vill sätta tänderna i. Men, det får vänta lite eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska lösa den elektriska biten - än....
Pysslade ihop en liten söt UGGLA som jag satte fast ovanför fönstret. Kanske uttökas det med lite Uggle-bebisar framöver? Lite sött att ha en Ugglefamilj på rad ovanför fönstret.... Kommer säkert bli en och en annan uggla i det kommande bebisrummet också - om jag känner mig själv rätt :)
En gammal konservburk med krossade tomater fick lite tapet på sig och vips fick jag en snygg burk till mina pennor. Med betoning på mina, pennor. Inga klåfingriga, hårthänta barn får använda mammans pennor inte... :p
En zink-hink fick agera present-och-tapetsnuttehållare :) En tjusig detalj, inte sant?
.. och så hade vi ju garderoberna. Sockeln målades om från svart till vit.... och....
... återigen åkte lite tapetsnuttar fram till dörrarna. Rosa knoppar som låg på hög åkte också fram :)
Så enkelt men ack så fint. Eller, vad säger ni? :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)