Tävling; Cliniderm "prova på" paket!


Nu har hela 4 stycken chansen att vinna varsin ask innehållande ett fantastiskt prova-på set av Cliniderms produkter, till ett värde av 200 kr styck! Jag själv älskar produkterna! De luktar ljuvligt och huden blir SÅ mjuk!



Tävlingsregler:

*Gå in på Cliniderms hemsida och leta upp svaret på frågan:

Kombinationen av tre stycken Cliniderm produkter har visat sig ha en mycket positiv effekt på fukthalten i huden. Vad innebär detta på långt sikt?

* Skriv svaret på frågan under en komentar i detta inlägget, och motivera samtidigt varför just DU ska vinna. Sedan dras 4 vinnare - som sedan publiceras här på bloggen. LYCKA TILL!!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

"Den motverkar hudens åldring samt att den stärker och skyddar hudbarriären"



-Jag skulle vilja vinna den för att min mamma snart fyller år! Hon är ett stort fan av alla dessa cremer och gud vet vad.. samt med lite åldersnojja precis som dottern sin så jag vet att hon skulle Älska att få detta i födelsedagspresent! :)



Tack på förhand!

2011-01-13 | 19:34:47
http://etthondjur.blogg.se/
Agnieszka-2barnsmorsan

Det innebär att de på lång sikt också kan motverka hudens ålderstecken.



Jag skulle vilja vinna då jag inte hittat någon bra hudvårdsprodukt till ansiktet ännu och just nu är jag fruktansvärt torr. Just vintrarna är som värst:(



kramar

2011-01-13 | 20:00:35
http://agnieszka.blogg.se/
Sarah

Svar: Det motverkar hudens ålderstecken!



Jag tycker att jag ska vinna för att min hud har fått ta så mycket stryk nu denna hårda vintern :( Så jag som hade en bra hy innan har fått sån jobbig "blandhy" , Fett på vissa ställen och fruktansvärt torrt på vissa :( Inte alls roligt när det ser ut som man tappar huden när pudret är på :( Så jag behöver verkligen återfukta min stackars hud!



Håller tummarna

2011-01-13 | 20:39:38
sarah med elin och filippa

den motverkar ochså på lång sickt hudens åldrande eller som de stod ålderstecken!



Hoppas jag nu vinner skulle va kul att prova deras produkter

kram

2011-01-13 | 21:18:05
Evelina

Svaret på frågan: Kombinationen av dessa tre produkter visade sig även ha en mycket positiv effekt på fukthalten i huden, vilket innebär att de på lång sikt också kan motverka hudens ålderstecken.



Varför ska Jag vinna?: Det vore trevligt att "skämma bort sig" lite med dessa produkter när man just nu bara känner sig tjock och tråkig (gravid).. Lite lyx i vardagen!

2011-01-13 | 23:48:25
http://evelinalinnea.blogg.se/
Johanna

Det kan motverka hudens ålderstecken :)

Min motivering: Jag som snart börjar mig närma mig trettio, ensamstående mamma till en vild snart 4 åring och student på det, åldertecken kommer snart att banka på dörren så vad vore bättre att vinna något som förhindrar detta? :)

2011-01-14 | 13:22:07
http://joelsmamma.blogg.se/
Jessica

Det innebär att de också kan motverka hudens ålderstecken. :-) Hoppas på tur!

2011-01-15 | 21:28:13
Maria

På lång sikt motverkas ålderstecken på huden när man kombinera 3 utav Clinidrems produkter!!



Jag vill vinna ett av paketen för att testa just Clinidrems produkter för att jag har problem med att få rätt fuktbalans i huden. Jag är torr på vissa ställen av t-zonen och samtidigt väldigt fet på ett annat ställe. Det blir svårt att hitta bra fuktgivande produkter som ger rätt fuktbalans till huden! Jag håller tummarna att jag är en av vinnarna!!!

2011-01-16 | 08:32:18
ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/january/cliniderm-avslutas-1.html



Vad är de för slutdatum? Bra att veta så inte tävlingen blir liggande som aktiv när den i själva verket är avslutad.

2011-01-17 | 21:13:17
http://molnboanna.blogg.se/
Lotta från Småland

Det motverkar hudens ålderstecken!

Min hud år redan nu torr och jag jobbar på ett ställe med väldigt torr luft. Kommer förmodligen se ut som 70 när jag fyller 50... :-/

2011-01-17 | 22:06:30
http://lottaochlivet.blogspot.com/
Jeanette

Det kan på lång sikt motverka hudens ålderstecken.



Jag vill gärna vinna för min hud är i akut behov av lite ny lyster och återfuktning då vinterns klimat för att den är helt förstörd.

2011-01-17 | 23:57:00
http://heltvanligtliv.blogspot.com
Ingrid

Jag är gärna med :)



Svar: Det innebär att på lång sikt kan det motverka hudens ålderstecken.



Jag vill vinna för att ge det här fina gåvokitet till min lillasyster som fyller 20 år på Alla Hjärtans Dag :)



Kram, Ingrid

2011-01-18 | 09:32:48
http://p0llys.blogg.se/
Hanna Fornhem

Cliniderm Age Delay Serum, Active Protection Day Cream och Optimal Strength Night Cream förbättrar penetrations-barriären, vilket gör att huden skyddas mot irriterande ämnen och minskar hudens känslighet. Det innebär att de kan motverka hudens ålderstecken.



Anledningen till att jag vill vinna är att jag vaknade en morgon och insåg att jag är över 30 år. Jösses, hur gick det till? Att slarva med hudvård funkar itne längre. kråkfötterna vid ögonen spretar mer än ögonfransarna och jag behöver något bra. Hoppas få prova om Cliniderms fina serie är just det jag behöver.



Må gott!

2011-01-18 | 18:54:43
http://hanna.fornhem.se
vicktoria

Svar: "vilket innebär att de på lång sikt också kan motverka hudens ålderstecken."



Motivering:

Jag är en fattig student som behöver ta hand om min hy :)

2011-01-18 | 19:04:04
Caroline L

Jag vill gärna tävla. Min hud och resten av mig är medelålders så numera krävs bra grejer:) Att få testa dessa produkter före ett eventuellt köp vore väldigt bra. Har inte råd att köpa hela serien, i alla fall inte innan jag vet att de verkligen funkar i mitt trötta fejs:)

Svar: Att Cliniderm kan motverka hudens ålderstecken

2011-01-18 | 20:06:44
En modells liv

Jag är med och tävlar :) Har aldrig vunnit i spel eller i tävling. Skulle vara roligt om jag någonsin kunde vinna :)

2011-01-18 | 21:40:59
http://modellinglove.se
Viktoria M

Hejsan! Jag är gärna med och tävlar!



Svar: Det kan motverka hudens ålderstecken.



Motivering: Jag har alltid haft dålig hy och får väldigt lätt eksem och finnar. Förra året på min födelsedag fick jag en rengöringsmousse från Cliniderm och tyckte den var jättebra. Jag fick inga utslag av den och finnarna var mer eller mindre borta. Och nu när den är slut så har jag inte haft råd att köpa en ny. Som fattig student är rengöringsprodukter till huden det sista man kan unna sig.

Därför skulle jag vilja vinna!



Många kramar från Viktoria!

2011-01-19 | 00:23:53
http://imtoooldforthisshit.blogg.se/
Annelie M

Motverka ålderstecken är mitt svar;)Jag är "gammal" och vill inte riskera att se ännu äldre ut. Kanske finns det hopp:)

2011-01-19 | 13:39:52
care69

Jag är med, har ännu inte hittat hudvårdsprodukterna med stort H, hoppas att jag här vinner de med stort C.



Svar: På lång sikt så motverkas hudens ålderstecken.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/01/vinn-cliniderm-prova-pa-paket.html

2011-01-19 | 17:42:05
http://care69.blogspot.com
Gunilla

Jag vill absolut vara med! På lång sikt så motverkas hudens ålderstecken.



Jag har haft problem med min hy sedan jag fick barn, det började under graviditeten. Önskar att få testa Cliniderm för att se om det hjälper mig!



kram

2011-01-20 | 07:23:13
http://www.svenskamollis.blogspot.se
Pranvera

Hejhej! ^^

Är jättegärna med.

Svaret till frågan är: Den motverkar hudens ålderstecken.



Jag vill vinna för att min mamma inte har några hudvårds produkter.

Hon är 39år och hennes hy börjar bli sämre o så.

Hon köper inte några hudvårds produkter för att hon har mycket problem med pengar just nu, och jag med.

2011-01-21 | 20:36:13
emily

Jag är jätte jätte gärna med och tävlar! Detta är något jag verkligen skulle kunna njuta av och uppskatta så otroligt mycket, verkligen!



Svar :Det innebär att den hjälper till att bevara och stärka hudens fuktbarriär och motverkar därmed ålderstecken som torrhetsrynkor och minskad spänst :)

2011-01-24 | 08:54:52
http://agressia.blogg.se/
sophie

Svar på frågan; På lång sikt innebär det att produkterna kan motverka hudens ålderstecken.



Motivering; helt värdelös på detta men eftersom min hud alltid blir lika torr om vintern hade det varit lyx att smörja in sig i dessa produkter så man kan få skimmer i huden även vintertid.

2011-01-24 | 13:20:41
http://sophieannamaria.blogg.se/
Linnea Dofs

att det kan motverka hudens ålderstecken :)



oj varför just jag ska vinna? det är så himla svårt att motivera varför just jag skulle ha större anledning att vinna än någon annan. men jag kan väll berätta lite hur jag har det. är mitt i tonåren, allt känns lite extra tufft just nu. liksom som en bergodalbana i humöret. man är fattig student, man får prioritera saker för att ha råd. som busskort mat osv. jag har verkligen alltid velat testa ett lite bättre märke men jag har aldrig lagt ut pengar på det, utan man har prioriterat andra saker först. jag skulle verkligen bli så himla glad om jag vann det här :) och det skulle verkligen komma till användning. jag håller tummarna nu. kram och ha en bra dag

2011-01-24 | 15:37:04
http://linneadofs.blogg.se/
Mammi

Den mycket positiva effekten på fukthalten i huden innebär att det på lång sikt motverkar hudens ålderstecken.



Och det kan behövas när man börjar närma sig de 50 och lever i norr där luften torkar ur huden, särskilt på vintern.

2011-01-25 | 15:32:33
http://justmintoo.blogg.se/
Jenny

jag har torr och känlig hy kanske denna skulle göra dunderkur :) Håller tummarna.

2011-03-08 | 00:40:25
ally

Svar: Det motverkar hudens ålderstecken.



Jag skulle vilja vinna för att jag har ganska torr hy, coh skulle vilja prova några nya produkter, och det låter som att du tycker att produkterna är bra! :)

2011-04-14 | 21:50:36