Lite i taget...

Igår började vi att inreda Ninnis rum, det går sakta men säkert framåt. Jag börjar förstå vidden av att det tar tid, när man även jobbar heltid. Är ju inte riktigt van vid (6) 8-17.00 jobb... Men, det är bara en och en halv vecka kvar, innan jag går tillbaka till min 75% tjänst - och då inbillar jag i alla fall mig att det blir mer tid över :p 



Loppis! Ja det har faktiskt blivit en hel del loppisfynd den sista tiden, som jag inte hunnit visa er än. Men det kommer det också. Igår på lunchen hämtade jag ex. Ninnis skrivbord :) Fyndat för 45 kr & damen är överlycklig! Hon har redan låst in massa hemligheter i "skåpen" som finns i skrivbordet, allt för att inte lillebror (som både rycker, sliter och gråter) ska komma åt dom. Ska visserligen målas vitt framöver men än så länge duger träfärgen - hennes säng är ju också träfärgad och jag är i valet och kvalet om jag ska måla även den.... Eller ja, måla och måla.. vitlasera får det ju bli :) Sockersött är det i alla fall! Ni får se ikväll... :) 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


✫Familjen Bus✫

Ska bli kul att se vad ni hittade på loppisen :)



Snart är även denna dag slut, och nya tag tas mot morgondagen....



kram o ha en fin fortsatt kväll!

2011-08-09 | 20:13:49
http://familjen-bus.com