Uppe med tuppen

I morse började jag jobba klockan 6.00 så det var bara att gå upp med tuppen! Jag slutar däremot kring 16-tiden, vilket passar alldeles ypperligt eftersom vi ska "iväg på roligheter" ikväll. Törs inte skriva mer än så om nån i sällskapet läser, för det är heeeemligt :) Ja, hela helgen ser rätt fullspäckad ut - med mest roligheter förstås! :p



Jag har också ett roligt paket att hämta ut på posten idag, mer om det i nåt inlägg framöver - eller om jag väntar tills vardagsrummet är helt klart kanske.. Dock ska ni få bild på det jag köpte igår - syftar på inlägget nedan - redan ikväll. Internet strulade hemma så det gick inte. Tror vi måste köpa en tilläggs-antenn eller nåt. Blir knäpp på dessa "störningar" i nätet... Hoppas ni alla har en trevlig fredag!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)