Vad jag hittade billigt på Blocket? Tadaaaaa!

Döden i all hemskhet, men det är ju naturligt. Lixom livets gång. Mannen som sålde möblerna hade precis mist sin mor och behövde nu tömma hennes lägenhet på hemmet omgående. Någon annan behövde platsen. Så det gick billigt, fort och smidigt till när jag fick syn på möblerna. Ett samtal senare var jag en nybliven ägare till finingarna på bilden nedan...

Bjuder på annonsbilden. De är mer GULDIGA i tyget i verkligheten dock. Urfiiiina!! :) Mer inredningbilder när de är på plats här hemma kommer framöver... nångång... Visst är dom fantastiskt vackra? Älskar formen på dom...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Åååh! Jesus! Sådana där är såå fina! Jag har alltid kallat dom för kungamöbler sedan jag var liten! ;)

Helt ljuvliga!

Längtar efter bilder.. som vanligt gumman! :)

2011-08-22 | 20:38:13
http://etthondjur.blogg.se/
Laila

Å vilken underbar soffgrupp,jätte mysig :) Hoppas att allt är bra med er kram