Så var det redan tisdag...

... inte klokt så fort tiden går alltså! Jag hinner inte med :s



Det är nu sista veckan jag jobbar 8-17.00, vilket både känns bra och dåligt. Dåligt eftersom jag trivs helt fantastiskt bra på mitt jobb och faktiskt gärna spenderar 8 timmar där, men bra eftersom jag får betydligt mycket mer kvalitetstid med mina små busar ♥ Ninni börjar bli stor och det märks inte minst på dagis då hon uttrycker sig ljudligt om att det kommit många nya "småbarn" dit, denna terminen. Hennes krok hänger numera på andra sidan dagiset vilket innebär att hon "splittras" från sin lillebror på den fronten - de har nmligen alltid hängt brevid varandra. Det går absolut ingen nöd på Ninni, men Neo är något bekymrad över detta och ville inte alls vinka hejdå till mig i morse, från det andra hallfönstret (där Ninni numera hänger av sina kläder). Lilleman



Hur det gick med taket i vardasrummet? Det gick faktiskt inte alls :D Vi har inte börjat än... Vi hann inte i helgen, bland vedstapling, Sail, listsättning och gräsklippning. Och igår orkade jag bara inte efter jobb, storhandling, middaslagning och nattning av kidsen. Så, vi får la se när lusten och orken faller oss in :) Snart, blir det iaf.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ankizz 2 barnsmamman

Vilken härlig bild på kidzen!

Kram o lycka till med allt.

2011-08-16 | 15:10:48
http://ankizz.bloggspace.se/
Annika

Helt underbar bild!

2011-08-18 | 20:41:45