Morrn!

God morgon. Förutdom gårdagens jobb mellan 8.00-17.00 på Friskis så fick jag även hoppa in och jobba mellan 17.00-19.30, på Jemman. Lång dag med andra ord :p



Fredag idag och det känns faktiskt riktigt bra att ta helg. Jag har hunnit med det jag ska på jobbet och jag ser riktigt fram emot att få påbörja vardagsrumsrenoveringen, även om jag vet att det både kommer bli långdraget och svettigt. Däremot kan jag redan nu se hur det KOMMER att se ut, när det är klart, och jag bara VET att det kommer bli så bra, så bra :) Vi har beställt ny soffa, ett vardagsrumsbord och en ny stor matta är shoppat på 50% REA (you now me hey) 2 ursnygga lampor är påväg hem och likaså 3 fantastiska tavlor från Patrik! Mer om Patrik & tavlorna framöver eftersom jag bara måste tipsa er om hans hemsida - och Patrik själv, som är så otroligt ödmjuk och hjälpsam. Guld värt - allra helst när man nätshoppar! :) Ha en underbar fredag mina vänner.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)